Jumaat, 3 Jun 2011

PENGUMUMAN UNTUK PESERTA GIVEAWAY




Kepada peserta giveaway, saya tahu anda risau sebab ada link yang tak keluar di bahagian komen. Diharap anda bersabar ye. 

JANGAN POST LINK KALI KEDUA. Tolong sangat-sangat ye. Tunggu saya siap dengan senarai peserta, kalau takde nama atau link anda, barulah saya minta post link balik yea? 

Kalau anda post link balik, saya risau nanti muncul pertindihan atau banyak masalah lain. So, kita sama-samalah bersabar ye? Kesianlah kat saya nak exam ni, banyak benda lain nak fikir :'(

Senarai peserta akan dibuat DALAM MASA SEMINGGU okay? Saya sayangggg korang semua. So sila bagi kerjasama ye? Muuah mmuahh!

TERIMA KASIH BANYAK-BANYAK.





19 ulasan:

  1. tumpukan pd exam ye buat mse skang nie nisa... wish you gudluck... buat elok2 exam nanti... :)

    BalasPadam
  2. oke kak nisa ;) ! aritu post sekali je dah msuk da hehe..

    BalasPadam
  3. baekkk! sy menurut perintah puan! :D

    BalasPadam
  4. kesian kat kak nisa. sabar ye and good luck utk exam :)

    BalasPadam
  5. owh....sorry if sy ada terpost 2x...maaf2....

    BalasPadam
  6. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  7. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  8. jgn sampai hilang fokus nak exam taw nisa,.gudluck,.=))

    BalasPadam
  9. sorry sbb post due kali .. hehe .. takot x kua , huhu :)

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay