Rabu, 29 Jun 2011

Kat mana lagi nak online??

 

Assalamualaikum semua…

 

Yeaaa blog pink aku ni di update lagi live dari Pahang. Kuang kuang kuang… Selama aku di rumah, tak banyak aktivti harian aku yang boleh aku share kat sini. Tapi update blog tetap tak dilupakan yeahhh…

 

Memandangkan kat rumah aku takde internet, so mana lagi boleh online? Tempat yang biasa aku pergi ialah eStation Café yang terletak di tengah-tengah Bandar Baru Semantan, Temerloh.

 

cats Yeahhh eStation Café aku terjah bersama-sama adik aku. Aku boleh je lepak sorang-sorang tapi memandangkan adik aku ni selesema dan dapat MC, aku pun angkut jugak beliau. Kahkahkah!

 

 

IMG_3784Wuuuu… honey lemon tea menjadi pilihan aku, manakala adik aku teringin nak try minuman blue angel.

 

 

IMG_3793Yang ni Tasya punye. Thousand Island Sauce Chicken Chop with Rice.

 

 

IMG_3794Aku pulak sukakan Black Pepper Chicken Chop with Rice. Haaa sudahnye Tasya menyesal tak order sama ngan aku, sebab kuah black pepper nye sedap! Tapi takpe.. adik aku kan amik Katering, so dia pandai buat sos ni sendiri.

 

 

IMG_3801Kau tengokkk!!! Makanan dah sampai pun aku still dok mengadap laptop! Lepas tu dok bergayut lagi kat phone. Eiii tak senonoh perangai aku. Adik-adik jangan ikut perangai ni ye!

 

 

IMG_3812Yang ni aku tak tahu le nape Tasya dok sengih-sengih sensorang. Errrr ade masalah mentaL gamaknye? KAHKAHKAH!!!

 

 

IMG_3815Dah kenyang tuh, kitorang lepak-lepak lagi, aku order pulak Taiwan Snow Ice perisa Tiramisu Chocolate nih. Pergghhhh sedap nye menusuk kalbu bhaiii!!! Ais nye sangat lebut dan cair di lidah wa cakap sama lu!

 

 

IMG_3819Memandangkan tokey eStation Café kat Temerloh tu murah hati giler pasang air cond kuat-kuat, kitorang order air panas pulak. Aku suka sangat Honey Jasmine Tea dia, adik aku pulak nak kan hot chocolate.

 

 

IMG_3820Dah lama sangat aku online, sampai adik aku dah merengek-rengek nak online. NAHHHHH LAAAA… Amik kau online laa sampai lebam. Kahkahkah!!!

 

 

IMG_3826Aku pulak? Menikmati Honey Jasmine Tea yang panas tuh. Pergghh! Best!

 

 

Hohoooo mintak maaf le semua sebab entry aku kali ni banyak benor gambor nye. Kalau korang perasan, sebelum ni pun kalau aku balik Temerloh, mesti akan ada entry pasal aku pergi menepek kat kedai ni untuk online. Kahkahkah.

 

Ahhh peduli apa aku, janji aku pergi situ, aku bayor duit ye tak? Bukan aku duduk online free-free aje.. Haaa ye tak? Ye tak?? Okay lah… nak makan pulak nih. Kejap lagi update lagi. Bubbye!

 

 

sign NISA


20 ulasan:

  1. Agak2 kalau i bukak kedai juai laksa pastu buat wifi..you nak datang menapak kat kedai i tak?

    BalasPadam
  2. snow ice tu sedapkan nisa..
    jom dating kat temerloh heee...

    BalasPadam
  3. waaahhh!!sedapnyeeee!!x pnh try nie..cam kne pg aje nie..hehehehhe!!!!

    BalasPadam
  4. haha sanggup tue smate2 nk online...

    BalasPadam
  5. hohoho..memang perasan pun..metsi kedai ni kalau nisa balik rumah..btw, korang tetap comel..hehehe

    BalasPadam
  6. snow ice ni mmg best nisa :) hehe

    BalasPadam
  7. pehhhhhhhhhh,makan ke online tu?banyak gila order,haha!

    BalasPadam
  8. sedapnya snow ice tuu. kte pernah la sekali dua merasa snow flakes. memang ais dia cair di lidah. lembut jee. :)

    BalasPadam
  9. wahh... adik kamu study katering yer? sama lah nn sye.. :) jemput ke blog sye yer..

    BalasPadam
  10. wah , sedapnye makanan kat situ, yummy :)

    BalasPadam
  11. ahah! Laju x wifi ctu!! hahahaha

    BalasPadam
  12. best lepak situ...slalu gak g sana bila free...huhuk~..

    skrng ni hanya mampu tengok gmbr jer...busy giler...nak updated blog pun dah semput2~

    BalasPadam
  13. dgn entri kau yg ini, membuatkan adik aku terpengaruh nak mkn..hahaah

    BalasPadam
  14. muka lebih kurang lah.
    wah makanan tu buat air liur meleleh. haha

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay