Rabu, 29 Jun 2011

Contact lens hijau, memang lain dari yang lain!

 

Assalamualaikum semua…

 

Macam yang pernah aku mention dalam facebook, aku akan review satu blogshop yang jual contact lens ni. Maklumlah zaman sekarang ni banyak benor online shop yang jual contact lens.. Tapi yang mana satu boleh dipercayai dan senang berurusan dengannya?

 

IMG_3737

 

Aku cadangkan korang pergi lah ke blog PRETTY LENS STORE. Aku suka blogshop ni sebab ada banyak pilihan yang menawan hati. Ye lah, sekarang kan banyak betul warna dan jenis contact lens kan..

 

Aku memilih untuk mencuba contact lens berwarna hijau. Agak jauh sikit dari kebiasaan aku yang suka beli lens warna dark brown atau grey. Tapi sekali sekala cuba sesuatu yang lain kan best? Hekhekk…

 

 

IMG_3747

Okay tak aku pakai lens hijau? Aku rasa okay aje kot? Huahuahuaaa.. Jangan kata anda tak konfiden dan tak berani bila nak cuba lens yang berwarna, janji korang konfiden yang warna tu masuk dengan kulit korang.

 

Di PRETTY LENS STORE, segala jenis lens nya dah disusun dengan teratur sekali di bahagian sidebar, so kalau korang nak pilih lens ikut jenis pun tak merumitkan sangat. Hohooo…

 

IMG_3752

Aku rasa macam ape je aku amik gambor macam ni. Bajet muka cute sangat lah tu? Bajet bibir macam Angelina Jolie lettew? Takpeee… pakwe aku suka tengok bibir aku. Kahkahkah!!!! Ehhh takde kena mengena pulak.

 

 

Ouhhh aku suka sangat dua warna contact lens di atas! Huahuaaa macam nak beli baru aje. Kahkahkah!!! Alamakkk tak boleh tamak! Padahal baru je dapat contact lens warna hijau neh!….

 

Sooo kalau korang nak beli, korang jangan lupa singgah :

BLOG : http://prettygirlslens.blogspot.com/

FACEBOOK :  PRETTY LENS-geo lens from korea (malaysian only)

 

IMG_3761

 

Bye bye!!

 

sign NISA


25 ulasan:

  1. comeynye nisa!seswai okeh pakai kaler ijau!try blue plak ;D

    BalasPadam
  2. ok . comel . lya pon ad angan2 na pkai lens kaler nie . tp sis mmg chumel . =p

    BalasPadam
  3. auwwwww,tak berani la cuba kaler selain kaler brown n grey,huhu

    BalasPadam
  4. Thank You Nisa for the review :)

    U r soo Gorgeous dear :)

    owner PRETTY LENS STORE

    personal blog www.nazifazali.com

    BalasPadam
  5. waaaaah,kita xberani nak pakai lens kaler cam ni..

    (padahal lens pon xpakai, xreti! loser je terasa~ T_T)

    BalasPadam
  6. kak nisa comell..eyka suke senyuman akk nisa..n bibir angelina jolie uh..heheheh

    BalasPadam
  7. eyka suke tgk muke kak nisa,,bibir bak angelina jolie uh..hehe..mate akk chantek ..sweet~~

    BalasPadam
  8. best dohh..kalu aku shot lagi best..bahahaha..wei2..blog aku tak best ke?ko tak sudi ke?haha

    BalasPadam
  9. Okeyhhh Prettyy..
    T Kalau Berani Nk Try Laaa

    BalasPadam
  10. Nisa..kita da ushaaa len shop nie..mmg murahlaa..
    Thankss for info..
    Hah Nk Tanya kit ni..Nisa guna jenama pe untuk cuci contact lens ni - compete or what brands??

    BalasPadam
  11. hijuanya mata nisa huhuhu, jom join contest akak, hadiah personal brush comel --> http://farehazone.blogspot.com

    BalasPadam
  12. NISA joing lah contest saya... :D awak ni comel .. http://engkusofea.blogspot.com/2011/06/contest-sulung-sofea-ada-orang-nak-join.html

    BalasPadam
  13. nisa,jom join contest nie http://engkusofea.blogspot.com/2011/06/contest-sulung-sofea-ada-orang-nak-join.html

    BalasPadam
  14. bahaya juga beli kt luar tue.. kdg kiter alergy.. :)

    but, nice..

    BalasPadam
  15. honestly, scary. no offence just true expressions.

    BalasPadam
  16. tak berapa berani nak pakai yang colour gitu. hee
    tapi cantik gak ek.

    BalasPadam
  17. diana ader jual contect lens
    ader yg big eyes Rm25 jer jom tgk kat cini
    http://www.facebook.com/media/set/?set=a.265301296847916.65646.100001041434378&type=1..
    blh pm diana or kol 017-8478443

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay