Rabu, 24 Ogos 2011

Giveaway Beg Comel daripada kukutanganku (^_^)

 

Assalamualaikum semua…

 

Yeahh mood untuk join giveaway kembali lagi yeawww.. Mungkin sebab aku tertarik dengan hadiah beg yang ditawarkan? Hohohoo…

 

page

 

Whoaaa memang menarik lah giveaway ni! Beg nye pulak comel-comel. Mana tahu salah satu nya menjadi milik sesiapa yang bertuah menang giveaway ni? Kalau nak tahu lebih lanjut pasal giveaway ni, boleh lah terjah ke blog MIRA SYIRA.

 

Oke sekarang aku kena tag 3 orang kawan untuk sama-sama memeriahkan giveaway ni. Mana tahu, kalau bukan rezeki aku menang, rezeki salah sorang orang yang tag ni?? Hohoo..

 

Anda-anda yang saya tag sekalian, jom join eh? Kalau korang yang membaca ni nak jugak join, boleh lah (sekali lagi promote) terjah ke blog MIRA SYIRA.

 

Dan ohh ya! Kalau berminat nak beli beg-beg yang comel lagi cantik menarik, jom ke link ni : http://kukutanganku.blogspot.com/2011/08/ini-dia-beg-comel-dan-menggiurkan.html 

Atau pun boleh LIKE fan page ULALA Cantik Manis.

 

 

 

Thanks for reading.

sign NISA


9 ulasan:

  1. nisa.....vioelet pun ade beg mcm nie..hahaha..nk share..nt i take a pic 4 u k...

    BalasPadam
  2. wah...good luck kak nisa....kak nisa de luck kan??hahaha...cam nak join jer~huhu

    BalasPadam
  3. wow!cantiknya beg2 dia ^_^
    gudluck kak nisa :D

    BalasPadam
  4. gudluck kak nisa. beg tu sgt comel tahu.

    BalasPadam
  5. terima kasih awak yg comel n vouge sudi join..:)
    kim salam kat cik epal nanti hehe


    insan bertuah tersebut akan diberitahu nanti.. tarikh tutup juga surprise kerana ini adalah giveaway mengejut.. selamat hari raya (*_*)

    BalasPadam
  6. nak join giveway nie memang tak sesuai la untk saya nie..

    tapi #pengsan jap Nisa Kay coment blog saya..
    hahahahhaha

    BalasPadam
  7. Huhuh....

    Boleh kot...

    Kalau esok rajin ada mood leh la join..
    hehhe ;p

    BalasPadam
  8. Salam.
    Good luck untuk giveaway.
    Jangan lupa join giveaway saya juga.

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay