Khamis, 25 Ogos 2011

CAMPUS YOUTH PC CARNIVAL

 

Assalamualaikum…

 

Malas nak taip banyak actually… Hohooo update tengah malam dengan hati tenang selepas assignment aku siap. ALHAMDULILLAH… Semalam aku dah war-warkan di facebook mengenai PC Carnival  yang berlangsung di dewan UNISEL SHAH ALAM.

1

296584_193210707413280_123436407724044_493255_3488630_n

 

Niat asal aku sebenarnya nak cari cooler dan mouse aje.. Tapi bila masuk aje ke dewan, mak aihhh banyak nye barang-barang yang menawan kalbu! Dekat pintu masuk aje dah ade orang jual CD drama bersiri korea okay!

 

IMG-20110824-00934

Jalan-jalan lagi, dok usha-usha barang komputer. Konon-konon nak pusing satu dewan, suvery harga dulu lah konon? Aku ingatkan dia buat PC Carnival biasa-biasa aje.. Hohoo rupanya ada lah sikit macam PC Fair kat KLCC. Kohkohkohhh perbandingan melampau!!

 

Yang takleh blah nye, selain ada jual CD korea, ada jugak jual aksesori, baju vintage, beg, dan lain-lain. Adoi makkk mengundang betul! Tapi aku dah janji aku taknak beli barang yang aku tak perlu pon!!

 

 

IMG-20110824-00933

Gambor aku ade macam professor gila tak? Kohkohkoh!!

 

Haaa singgah pulak kat booth Metta Vision Care Optical. Buat pemeriksaan mata, usha-usha speck kat situ, alih-alih aku decide untuk buat speck baru setelah speck tebal yang aku pakai tak berganti lebih setahun.

 

Serius aku cakap, aku buat speck dengan harga RM139 sahaja, dan ini merupakan speck aku yang paling murah. Nanti dah siap aku ambik gambor penuh kembang idong eh?

 

 

IMG-20110824-00935

Jalan-jalan lagi, lepak sat kat depan stage. Hoooo lelongan bermula! The selected a few gadgets and goodies, and they auction it started from RM1.00 only meyh!! Untung lah kalau dapat barang best dengan harga murah! Ada abang tu beli speaker comel dengan harga RM6.00 aje weyh!!

 

 

IMG-20110824-00936

Jalan-jalan lagi. Oh myyyy! Buku-buku!! Novel!! Suke nye makkkk!!! Kohkohkoh!! Lama jugak lah aku membelek buku-buku kat sini. Oh yea bebeyh, minat membaca aku masih belum pudar okayh. Aku cuma kurang masa aje sekarang.

 

Novel Karipap-karipap Cinta menarik perhatian aku, tapi masih belum cukup menarik untuk buat aku beli ia. Kohkohkoh!!!

 

IMG-20110824-00937

Tahajud Cinta NISA ??????????? Kohkohkohh!!! Untung lahh ada novel dengan nama aku. Perasan kejap boleh? Amik feel buat drama adaptasi novel. Untung-untung boleh meletop macam Nora Elena? Kohkohkoh!!!

 

 

IMG_5505

Sebenarnya, aku beli 4 barang sahaja tadi. Aku beli mouse HP, sebab mouse Zen II aku buat hal pulakkk. Sedeyh! Lepas tu ternampak pulak external hard disk 640GB dengan harga RM165 sahaja! Apa lagi, rembatttt.

 

Maklumlah laptop buruk aku ni dah full memory nya. So, aku rembat external satu sebab nak save gambar raya lagi? Kohkohkoh!! Yang merah tu leather casing for the external hard disk.

 

 

IMG_5509

Yeahhh buku ni yang aku beli. Aku tertarik nak beli sebab kawan-kawan aku cakap best. Aku tengok buku ni pon cukup buat aku tertarik nak beli. Murah pun murah… Kohkohkoh!!!

 

So kalau korang nak beli barang-barang murah, terjahlah dewan sebaguna UNISEL SHAH ALAM Seksyen 7 okay!! Hari ni (25 Ogos 2011) merupakan hari terakhir PC Carnival ni berlangsung!!!

 

 

 

Thanks for reading.

sign NISA


15 ulasan:

  1. woww.. dah dapat apa barang diidamkan kan... ehehe.. hepi days..

    BalasPadam
  2. wow.. saya first komender. Alamak, x dapat pegi la. dekat2 nak raya ni keje makin melambak2.

    BalasPadam
  3. Hari nih 25 ogos 2011 lah nisa,lmbt nya lagi thn 22...

    BalasPadam
  4. hehe. .kite ade buku mat despacth tu. best. dia guna bahasa melayu yang superb! kite da beli yg second pun :)

    BalasPadam
  5. alahai bestnya dpt g bookfair dpt shopping.nak gak.:(

    BalasPadam
  6. ngaaaaaaa....

    murah giler external HD...
    kempunan nk beli lorhhhh

    nak gakkkkkkkkk

    BalasPadam
  7. @Mazri Khairil Mazri

    hohoo sorry, last piece dah dibeli oleh kwn saya tadiiii :D

    BalasPadam
  8. @Fatin Aliyya

    errrrrrrrr
    bukan bookfair lah dik..
    PC Carnival la...
    ade booth buku2 kat situ..

    BalasPadam
  9. @cik Nu

    ehheheh saya lak baru kenal novel tu.. tu yg baru beli tuh

    BalasPadam
  10. alaaaa ruginye ... last hri lak tuh . ingt nak g sabtu ni . dermmm .

    BalasPadam
  11. Kejap!!!

    yg model dlm novel tu mirip Nisa jugak... Hhahhaa macam mana tu..

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay