Jumaat, 27 Januari 2012

PERHATIAN KEPADA PARA PEMENANG GIVEAWAY NISA KAY

 

Assalamualaikum…

 

Amboi kemain caps lock tau tajuk entry. Itu menandakan ini entry penting untuk para pemenang giveaway. Aku nak update dengan dorang hadiah apa lagi yang belum aku proses detailsnye. Antara hadiah giveaway yang masih belum aku proses :

 

 

Mrs-Ladys-stylo_thumb6

BEG - Syazwanie Binti Sikun

**Beg ni besar, so saya kemudiankannya. Saya settle kan hadiah kecik-kecik dulu**

 

 

online-hijab_thumb1

1 HELAI SHAWL (SETIAP PEMENANG)

Siti Zulaikha binti Zainuddin

NorFarhanah Binti Abu Bakar

Umi Nadhirah binti Sudirman

**Hadiahnya masih berada dengan pihak sponsor. Saya mengalami kesulitan nak ke butik sponsor sebab saya takde transport**

 

 

darkbatman4

1 HELAI TSHIRT LELAKI (SETIAP PEMENANG)

Johan bin Abdul Latif

Mohd Asyraf bin Suleiman

Muahammad Nazrin b.Mukti

Muhammad Nur Aizuddin Bin Abdul Rahman

Ahmad Fauzi Aryaan

Muhammad Izzurdin bin Hanapi

**Kalau batman tak pos lagi nanti next week saya sendiri ambil hadiah ni kat dia dan pos kepada pemenang ye**

 

 

islamio4

1 TUDUNG BAWAL NUR ISLAMIO

Nurliana binti Abd Ghani

 

1 HELAI SHAWL (SETIAP PEMENANG)

Nur Amirah binti Amran

Intan Anis Syahida bt Adnan

Noor Azreen Binti Shafie

Zainab Ghazali

Fara Nurain bt Buang

 

**Hadiahnya sponsor dah pos kat rumah saya dan sampai masa saya masih bercuti, Saya akan pos hari Isnin minggu depan**

 

 

luvika4

1PCS FANCY FELT HANDMADE BROOCH (SETIAP PEMENANG)

· Zata Amani Binti Zakaria

Wardah Syaurah binti Ridzwan

Nur Aqilah Huda binti Ahmad Jamil

 

**Akan pos hadiah pada hari Isnin depan**

 

 

yana-yassin4

1PCS KERONGSAN DARI KOREA

Siti Auni Afifah bt Ghazali

 

1PCS MAGNET FRIDGE DARI KOREA

Adibah Hanun Binti Abu Seman

 

**Akan pos hadiah pada hari Isnin depan**

 

 

media-jer4

TOPUP RM10 (SETIAP PEMENANG)

Muhamad Nur Hazwan b. Latip

Leods Xila

 

**Nombor topup akan saya berikan menerusi emel ya**

 

 

NISA-KAY4

1 HELAI TUDUNG BAWAL DELIMA AIDIJUMA

· Nor Aishah binti Norrifin

 

2 BUAH BUKU NOTA HBO ANIMANIA (SETIAP PEMENANG)

Nor Lita Fadilah binti Rameli

Syazwani binti Mohamad

 

THE BODY SHOP LOTION

Nur Fazziana Binti Ahmad Tazari

 

**Hadiah akan dipos pada hari Isnin minggu depan**

 

 

 

Capture

Jadi setakat ni ini sahaja hadiah yang masih belum settle sebab kekangan masa dan juga perkerjaan. Harap kalian faham aku juga banyak perkara lain yang perlu aku fokuskan seperti kerja dan juga online shop. Tak kurang urusan peribadi yang menyusahkan aku dan macam-macam lagi.

 

Hadiah yang aku tak mention kat sini aku dah pos / aku dah submit details korang kat penaja. Kalau penaja masih tidak mengepos / proses hadiah korang please bagitahu ye, supaya aku boleh follow up dengan para penaja. Harap dimaafkan kelewatan ni.

 

Kepada pemenang yang dah dapat hadiah dan buat entry mengenainya please bagi link kat saya ye? Boleh saya promote kalian. Jangan lupa backlink penaja ye, taknak back link saya pon takpe… just back link penaja.

 

Kalau boleh aku nak settle everything dalam bulan Januari ni sebab aku akan busy giler bulan Februari ni okayh. Kalau ada apa-apa boleh emel dan bagitahu elok-elok ye. Tak perlu maki perli. THANK YOU :)

 

Capture

 

Sign PNG NisaKay


23 ulasan:

  1. kak nisa.. kenapa name yaya takde? yaya menang yg tajaan luvika tuwh.. yaya pemenang baru.. =)

    BalasPadam
  2. wohooo..bile nisa nk bt agy giveaway ni?? nuru nk join hek8!~

    BalasPadam
  3. err....bestnye hadiah!!!len kali buat lg ae..nk join..:)

    btw nak minx tolong u bg pandangn n komen video kat entry ni.
    http://siqusowtamer.blogspot.com/2012/01/entertain-u-gadisku.html#comments

    BalasPadam
  4. @Yaya_Pink ✿

    please submit details kat emel kak nisa

    sukamenaip@yahoo.com

    NAMA
    ALAMAT LENGKAP
    PHONE

    URL BLOG
    EMEL

    BalasPadam
  5. i pon xdpat hadiah i lagi dear...='(

    BalasPadam
  6. Hadiah Saya dah sampaii ;D

    http://faqihahhusni.blogspot.com/2011/12/alhamdulillah-menang-lagi.html

    BalasPadam
  7. @Nisa Kay

    dah hntr dah k.nisa.. emel yaya areqilah_comel99@ymail.com

    BalasPadam
  8. wahhhhhh ramainye dapat adiah . eheh .

    BalasPadam
  9. xper...kami faham.. take ur time.. :)

    BalasPadam
  10. nisa meh baca entry saya ! mention nama u

    http://adierajohari91.blogspot.com/2012/01/my-favourite-blog.html

    BalasPadam
  11. ihihih.. menunggu dengan penuh kesabaran...

    BalasPadam
  12. ihihih.. menunggu dengan penuh kesabaran...

    BalasPadam
  13. oh ya ka patut pun tksampai lagi, tp tkpa, tkkisah pun :)

    BalasPadam
  14. byknyer hadiah..rugi i tak pat join..huhuhu

    BalasPadam
  15. sys nisa :) saya dha dapat adiah tedy bear t-shirt dri eight design butik tuh . cantekkk <3 hee :)
    thanxs ye syss :D

    BalasPadam
  16. salam akak zainab ghazali (zaikulim)yg menang shawls dah terima

    BalasPadam
  17. Nisa, atul da dpt hadiah GA tu. Thanks, Nisa. Tp sorry sangat sbb tak dpt buat entri lg. Atul busy sgt skrg ni. Atul akan buat jgk tp lmbt sikit. Tak ape kan Nisa ?? :)

    BalasPadam
  18. kak nisa, yg baucar drpd pearlcloset tu macam mana?

    BalasPadam
  19. nape shafirul x dpt lg topup RM80 tajaan Wanblur-Shazwan Azizan ??

    BalasPadam
  20. barang saya dah sampai. terima kasih atas segala-galanya kak nisa :)

    saya dh buat entry pasal barang saya. visit please :)

    http://eiqavandetta.blogspot.com/2012/01/yeah-barang-dah-sampai.html

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay