Jumaat, 17 Ogos 2012

Mohon bantuan untuk rakan blogger #SaveJejai

 

Assalamualaikum…

 

jejai

Siapa JEJAI ?? Beliau adalah penulis & pemilik blog Teratakarmo. Semalam aku dikejutkan dengan berita bahawa Abang Jejai menghidap penyakit kanser paru-paru (stage 4). Mengucap aku kejap bila dapat tahu pasal ni. Aku mencari kesahihan berita ni dari kawan-kawan blogger. Sungguh benar berita yang sampai pada aku…

 

Aku mengenali Abang Jejai melalui event-event yang dianjurkan Nuffnang. Bagi aku Abang Jejai merupakan seorang yang kelakar dan suka mengusik rakan-rakannya. Mungkin disebabkan perwatakannya yang ceria tu buat rakan-rakan blogger lain tak menyangka bahawa beliau sedang bertarung dengan penyakit yang kronik.

 

Namun, membaca entry abang EYRIQAZZ tengahari tadi buat sebak aku tak tertahan lagi. Walaupun tidak mengenali abang Jejai secara rapat, namun sebagai rakan blogger aku rasa terpanggil untuk berkongsi kisah ini dan memohon bantuan semua yang membaca buat abang jejai.

 

Saya berharap agar followers / readers / visitors blog saya sudi menghulurkan bantuan buat rakan blogger ini. Sikit pun tak ape, keikhlasan hati tu inshaAllah nanti akan dibalas berganda-ganda olehNYA.

 

Bantuan boleh dihulurkan ke akaun ini :

 

Maybank Acc Je Jai : 164351079691 (Azhar Bin Ramli)

Maybank Acc  Acc No : 164089741562 (wife Je JAI ,Mazliana Othman )

 

 

Sebarkan mengenai ini, sesungguhnya niat aku hanya untuk memohon bantuan insan baik hati di luar sana untuk rakan ini. Sama-samalah kita berdoa kepadaNYA agar abang Jenai dapat diselamatkan dan cepat sembuh. Amin..

 

 

Sign PNG NisaKay


4 ulasan:

  1. Insyaallah tolong setakat yg termampu, moga keluarga beliau tabah dan redha dgn ketentuan Ilahi

    BalasPadam
  2. beliau umpama sifu gua...harap beliau cepat sembuh ... #SaveJejai

    BalasPadam
  3. sama2 kita doakan agar bro jejai kuat utk melawan penyakit tu, dan semoga semangat kita akan bersama dengan beliau utk beliau bersemangat meneruskan kehidupan ni...

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay