Jumaat, 17 Ogos 2012

Iftar Keluarga AMANZ NETWORK

 

Assalamualaikum…

 

Seperti yang diketahui semua, sepanjang bulan Disember 2011 hingga Jun 2012 aku bekerja part-time sebagai wartawan pelatih untuk AMANZ NETWORK. Dan di bulan Ramadhan tahun ni, aku dijemput untuk menyertai majlis berbuka puasa bersama keluarga AMANZ NETWORK.

 

Mulanya boss merancang nak buat majlis berbuka di rumah anak-anak yatim. Tapi ada pulak halangan yang tak dapat dielakkan. Maka, kami berbuka puasa sesama kitorang sahaja. Hohohoo..

 

P1016672

Setelah perbincangan diadakan (perbincangan lah sangat kan), kami semua bersetuju dengan cadangan untuk berbuka puasa ala buffet di restoran Marche Movenpick di The Curve, Damansara. Wahh ni first time ni aku datang Marche !

 

 

P1016575

Aku sampai aje, tengoklah meja yang banyak dengan gadjet! Boss Amanz iaitu Aman Firdaus tengah update website AMANZ NETWORK ! Yaa.. tengah bekerja, walaupun dah nak berbuka puasa. Pergghh gigih. Yang buat peace tu Arib Ismail, seorang lagi intern Amanz la kot. Manakala Husna si Boodark Kewchik pulak tak dapat join sebab duduk jauh.

 

 

P1016638

 

Disebabkan aku ni orang kampung semata-mata, tak pernah jejak kaki kat Marche (pronounce Mar-shay), maka aku dengan excited nye duk ambik gambar sana sini..

 

P1016576

P1016578

P1016580

Suasana restoran Marche ni mengingatkan aku kepada The Terrace di Genting Highland yang turut mempunyai food centre / counter yang dibahagikan mengikut kategori makanan seperti, western, chinese, drinks & beverages dan lain-lain. Ohh aku suka betul dengan environment Marche ni !

 

 

P1016594

Woahhh pembaziran yang nyata di situ ! Mentang-mentang tengah berpuasa kan, nafsu je semua melihat makanan-makanan. Selagi boleh amik, hah amik hangkut bawak pegi meja, sampai meja pun sarat dengan makanan !

 

 

food 2

food

Hohohoo.. tenang ye semua, alah dah nak dekat waktu berbuka dah pun ye dak? Puasa pun tinggal dua hari apalah yang nak terliur sangat. Esok lusa dah tak puasa boleh lah pergi makan kat Marche ye dak?

 

 

P1016612

Acara memberi duit raya dari boss !! Yahuu yahuu tenkiu boss ! Semoga AMANZ NETWORK dilimpahi rezeki yang banyak inshaAllah.. Amin !! Haha Aman Firdaus buat tak tahu je orang nak bergambar dapat duit raya. Rela ke tak tu boss? Haha !!

 

 

P1016632

Pastu main cabutan bertuah cenderahati pulak, sempena bini CEO AMANZ NETWORK Ikhwan Nazri pergi ke Bandung. Tenkiu Kak Wani ! Herherher..

 

 

P1016651

With Arib Ismail.

 

 

P1016641

Family pic. Ehh Group photo !

 

 

P1016661

Harusss bergambor dengan lembu hijau si maskot Marche Movenpick !

 

 

P1016652

Last but not least! Muka sememeh aku. Just pakai bedak Miyami je. Eyeliner tak pakai. Muehehe… And I really really love the shawl. Marwah Shawl from RINASALLEH.COM :)

 

Masa pun berlalu dan masa untuk kita balik wuhuuu.. Ini kali terakhir kot aku gathering dengan keluarga AMANZ sebab lepas ni aku dah sambung belajar di tempat orang, so jauh di mata gituuu. Sobs Sobs. Kbai.

 

 

Sign PNG NisaKay


8 ulasan:

  1. nsib baik dah nk dekat posa..hehe

    BalasPadam
  2. baru tahu yg nisa pelatih wartawan..

    btw, further kat mana ? ambik course apa ?

    BalasPadam
  3. dalam hati dia, "hangus duit aku bagi kat minah ni". hahahaha.. jangan marah :P

    BalasPadam
  4. nmpk bestnyer tmpt tu...
    nway, gud luk study nisa..:)
    jauh tu ke penang!

    BalasPadam
  5. homai...yeahya..make me jealous haha

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay