Isnin, 13 Ogos 2012

Model ARA LEE BOUTIQUE

 

Assalamualaikum…

 

Waduh-waduh lamanye nak update pasal ni, tapi tak ber-update pun! Apa nak jadi la dengan aku sekarang ni, tahap kepemalasan tinggi ya amat! Bulan puasa ni pun duk rumah je, tapi disebabkan duduk-duduk tu la yang buat aku ase lemah bermaya aje. Tapi kalau sebut pasal berjalan aku lah yang pertama yang excited!

 

Beberapa bulan lalu (ye dah berapa bulan dah) aku telah dijemput oleh akak model yang cantik sangat sangat iaitu ARA LEE untuk menjadi salah satu model dalam online shop beliau. Masa tu kalau tak silap aku dia memang baru bukak online shop. Selain aku dan kak Ara sendiri jadi model, dua orang blogger lain yang turut dijemput jadi model ialah Love Bunga Querida dan Yuyu Zulaikha.

 

P3041673

Aku lambat sampai. Orang lain sume dah sudah mekap, Yuyu si kakak kecik pon dah start amik-amik gambor sume. Aku sampai-sampai je, Bunga terpaksa mekapkan aku dengan kelajuan 100km sejam. Ehhh over lak aku.. Bunga tanya aku nak mekap camne. Aku redha kan aje muka ku ditenyeh-tenyeh.

 

 

P3041677

Antara barang mekap milik Bunga. Ohhh kecuali roti tu ye! Masa tu aku tak makan lagi, so beli roti je buat alas perut. Huahuaa…

 

 

cats

Ohhh gambar sebelum dan selepas ade kat Bunga kot. Yang ni gambor selepas je. Yang first tu betul-betul lepas mekap, yang tengah tu gambar masa gayakan tudung, dan gambar last tu gambar dah habis photoshoot.

 

 

P3041675-horz

Anyonyonyooo~ Comel nye kakak kecik Yuyu nih! Muehehee…

 

 

P3041696

Okay giliran haku pulekkk.. Senyummm senyummm!

 

 

P3041707

Okay selesai photoshoot haruslah camwhore ye dak. Snap snap gambor buat koleksi sendirian berhad!

 

 

P3041751

“Homaiiii comelnye muke dakuuu!” Kata aku yang melihat gambar sendiri di kamera milik Bunge. *Dushhh!!*

 

 

P3041717

Kak Ara dengan kakak kecik Yuyu tengok kamera, aku lak feeling sorang-sorang pandang tempat lain. Duhhh! Aku ni dah kenapa??!!

 

 

P3041699-horz

More pics! Kami memang suke bergambor. Kalau tak takdelah kami terima tawaran jadi model dari Kak Ara ni kannnnzzz :’D

 

 

P3041770

Okay lepas habis shoot shoot tu, masing-masing pon dah penat kemain, maka perut yang berlagu pilu harus kita isikan dengan makanan sihat lagi kuat! Old Town White Coffee di Alamanda yang kami tuju. Kemain serius muka Bunga nak order makanan.

 

 

P3041787

Iced chocolate yang sedappp dan pepsi lemon (kot??)

 

 

P3041791

Ni nasi lemak rendang la kot? Aku dah lupa lah ape ni…

 

 

P3041792

Mi ape entah ni, aku pun tak ingat. Yang aku ingat ni hidangan yang aku order sebab aku jarang makan nasi. Huk huk~

 

 

P3041795

Ni lagilah aku tak tahu nama. Kemain lagi hidang dalam bakul siap dengan kertas bungkus nasi lemak haaa…

 

 

Pendek kata, memang hari yang best. Hari itulah di mana aku mengenali Love Bunga Querida secara dekat, selama ni duk tengok video mekap beliau je. Masa itu juga merupakan kali pertama aku betul-betul jumpa dan spend time dengan akak sweet Ara Lee ! Hehe terima kasih kak Ara sebab sudi ajak Nisa jadi model! Hehehe…

 

 

Korang kalau nak cuci mata kat online shop milik Kak Ara, korang boleh terjah :
ARA LEE BOUTIQUE 

 

Sign PNG NisaKay


14 ulasan:

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay