Jumaat, 28 September 2012

Prelove Party

 

Assalamualaikum…

 

PRELOVE? Bagi yang masih belum faham apa itu prelove, meh sini aku nak share sikit about prelove. Prelove atau lebih tepat lagi pakaian terpakai. Tapi.. yang bestnye, kita boleh beli barangan prelove yang berjenama, yang masih cantik dan elok, dengan harga yang sangat sangat berpatutan!

 

Well, tak semua orang suka beli prelove things kan? Tapi just consider, kenapa taknak berjimat bila ada peluang untuk shopping baju cantik-cantik, beg dan kasut berjenama dengan harga yang murah sangat? HONESTLY I don’t care whether baju yang aku beli murah ke, tak berjenama ke, terpakai ke.. Janji aku selesa pakai, bajunya masih elok dan cantik (for prelove items) and most important aku beli guna duit sendiri. Herherher…

 

prelove

 

And yeahh OLD BLOSSOM BOX sekali lagi menganjurkan prelove party!! Dah beberapa kali OBB menganjurkan prelove party ni.. So masa prelove party ni nanti, Jezmine Zaidan (owner OBB) dan rakan-rakan fashion blogger beliau akan melambakkan baju-baju yang cantik-cantik, masih elok dan vogue de vass untuk dijual dengan harga yang sangat sangat murah!

 

Sebelum ni aku dah pernah dua kali jugaklah shopping di prelove party seperti ini. Yang paling best nye, each prelove parties are getting better and and better! Selain daripada pilihan baju, kasut, beg, aksesori dan tudung yang pelbagai, ada juga benda lain yang turut dijual. Haa apakah itu?

 

Korang ramai-ramai lah terjah butik OBB yang terletak di LAMAN SERI SHAH ALAM, SEKSYEN 13 tu ye… Prelove party kali ni aku tak dapat datang, sebab aku jauh di haa di Pulau Mutiara. Hehehe… so kepada mereka yang bakal menggegarkan butik OLD BLOSSOM BOX lusa, have fun ya! XOXO.

 

 

Kbai.


9 ulasan:

  1. alaaaaaaaaaaaa
    zaaman saya blaja kat uitm dulu takde lak nak buatttttttttttttttttt

    BalasPadam
  2. ahad ni saya pergi. kalau Nisa ada best la.boleh tangkap gambar sama-sama kan.

    bab pakaian terpakai tu pun saya tak kisah, sebab prelove ni sangat cantik dan berbaloi

    BalasPadam
  3. mmg nk pegi ahad nih..hrp2 dpt la rembat bju cntik2..hihi...

    BalasPadam
  4. JOM LA JOIN CONTEST :) http://syiralokman.blogspot.com/2012/09/stylista-contest.html

    BalasPadam
  5. ayie memang tak berkira sgt dlm hal2 pakaian ni...janji selesa dah cukup...

    BalasPadam
  6. Jauh nk gi..
    Kira brgn bundle gak lhnie..tp klau masih brkualiti dan cantik, why not kannn

    BalasPadam
  7. huu~ sy ktingalan.. br jmpa info d blog kamu..

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay