Jumaat, 23 November 2012

Waktu singkat di Queensbay Mall


Assalamualaikum..


Hmmmm hampir 3 bulan aku kat sini.. Masih mencari semangat dan keterujaan. Sebenarnya ini pertama kali aku datang Pulau Mutiara. Aku ingat nak share pengalaman pertama kali mengunjungi tempat-tempat baru.. Cuba makanan baru dan semuanya lah! Tapi tak pernah berkesempatan.


So hari ni just nak share cerita bosan dengan korang ye. Kalau bosan teruskan jugak membaca ye! Hahahaaha... Welll just nak bercerita hari ni aku ke Queensbay Mall lejap. Niat di hati cuma nak beli Chatime dan ke Maybank.




Plan asalnya aku nak pergi Queensbay sorang-sorang je sebab tak banyak hal pon nak ke sana.. Then lepas hantar assignment yang aku buat bagai nak gila, classmate aku dari zaman diploma kat UNISEL lagi, Adila nak join pulak pergi sana...






Sebenarnya inilah salah satu tujuan utama aku nak ke Queensbay. Tiba-tiba anak tekak ni mengada-ngada nak kan Chatime. Ape lagi, kawan-kawan lain sume pakat kirim..


Hahhh memandangkan dah nak masuk bulan Disember, maka di saat aku melangkah masuk Queensbay tu dah nampak kiri kanan atas bawah CHRISTMAS SALES !!!!!!!





Mencik tau mencik tauuu. Tengokkkk kite dah terbeli purse haaaa!!! Dah terrrrrbeliiiiii. Mencikkkk!!! Ehh tapi kan aku memang dah lama niat nak beli purse pon, memandangkan purse 20 hengget aku dah rabak :")





Heee korang kenal biskut ni?? Ehemmm sedap dan manis kan. Aku panggil biskut ni biskut gula warna-warni. Sedapppp. Me love love love. Hari tu beli sikit je. Hari ni beli banyak sikit heeee...





Okay lapar pulok. Adila ajak makan kat The Chicken Rice Shop. Sebut je pasal makan, terus berdondang sayang perut aku. Teringat pulak pai tee yang sedap tuh. Emmm dapnyeee!






Hiksss happy tummy today! Dapat nasi ayam heyyy! Hahaha lawak lak. Bukan ape.. Ase macam dah lama sangat tak makan nasi ayam. Dapnyeeee. HAHAHAAA...


Lepas dapat apa yang diingini, aku terus balik. Aku takut kang aku masuk balik kedai-kedai yang tengah sales tu kang aaaaa padah poket aku!! HAHAHAA...






Balik kampus, rehat kejap then pergi library pulak buat assignment dengan groupmates. Heee kawan cakap muka aku macam hakak-hakak je dengan spek mata tebal.. Wuuu sampai hati kau kawan. Kbai.




Ohhh ye.. jangan lupa follow instagram aku @nisa_kay ye. Hahahah kbai..








15 ulasan:

  1. wah nisa kat png ke?hehe..serius muka nmpk lain..hehe

    BalasPadam
  2. wahhhh dduk penang ker? nanti bole jumpa2.. hee :)

    BalasPadam
  3. ehh kite pun suke makan biskut comel2 tu..sedap kan..hehe..

    btw lawa purse baru tu..Guess tu!
    >,<

    BalasPadam
  4. suke bce blog awak.... heeeee....
    akan sllu follow update blog dri awak :)

    BalasPadam
  5. hye nisa , okies wan tahu nisa suka snap picture , so wan suggest 1 tempat ni . yang confirm nisa msty tak pergi lagi , dan tempat memang chantek (bagi wan yea) . kalo nisa senang apa kata nisa pergi empangan air itam (dam)penang . wan sllu pegi sana , coz tmpat dya best tuk relaks-2 . >_<

    BalasPadam
  6. owh , sye panggil tu biskut aiskrim
    mmg sdp!dkt tmpt sye ni kn RM 1 pon dh boleh dpt..meh lh sini

    BalasPadam
  7. eh..xjumpa pun p qbay ritu?hehe..hi nisa..nti p la gurney plaza plak...

    hope to see u..i.m penangitezzz

    BalasPadam
  8. post kat sini sket biskut tu bleh?? hehehe... :-)

    BalasPadam
  9. nisa dah jadi orang penang erk?? hikhik boley laaa hangout nant. I'm penangite. :")

    BalasPadam
  10. suke tgk nisa kali ni. muke lain and cantik =)

    BalasPadam
  11. berspec tebal.kalah la kakyong cmni.haha

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay