Jumaat, 23 November 2012

Nisa Kay in the media : HIJABISTA Disember 2012

 

Assalamualaikum…

 

Bulan Oktober yang lalu aku bergegas pulang ke Shah Alam dek kerana urusan penting yang tertentu. Dan dah alang-alang aku ada kat Shah Alam, aku dipanggil oleh team Hijabista untuk mengadakan sesi photoshoot di mana aku akan featured dalam isu Disember.

 

Woahhh memang excited la kan bila dapat offer, so aku setuju time tu jugak. Aku hangkut la beg bagasi kecik yang aku pinjam dari kawan aku ke office Karangkraf seksyen 15 Shah Alam tu. Ditemani Nad, PA yang setia mengikut aku ke sana sini. Huhuhu…

 

DSC_2892

Heeee sengih tayang gigi !! Ni gambar dalam studio.. Baru lepas mekap. I iz sooooo in love with the make up. Kalau uolls tengok iolls depan-depan pun iolls rasa mekap tu tak keterlaluan. Errrr kalau tak pakai bulu mata palsu laa. Ehek ehekkss… Berangan nak shoot pakai kasut ni. So pretty pink !

 

 

DSC_2900

“Ok dikkkk.. senyummm…!” Haaa gitulah kot gaya abang photographer Hijabista. Hek hekk.. Errr ye la kot? Aku pun lupa. Yang pasti abang photog memang pandai ambik gambar. Aku rasa aku posing dengan kaki bengkang bengkok nye.. alih-alih kuar majalah aisshh lawo pulok. HAKHAK!!

 

 

DSC_2918

Ehekksss…. selesai aje photoshoot, aku terus keluar nak naik teksi balik ke Seksyen 7. Teksi baru aje sampai, aku nampak mom-to-be yang amat comel baru sampai dengan husband beliau. Errr bukan aku nampak, tapi PA aku yang nampak dia dalam kereta. Hahaha semangat aku suroh pakcik teksi tunggu kejap sebab nak amik gambor dengan DENA BAHRIN !!!

 

 

hijabista disember 2012

Ehemmm ehemmm…. majalah fesyen gadis berhijab yang terhangat di pasaran dah pun mula available di kedai-kedai bermula Isnin lepas… Sisipan extra minggu ni mengenai tips and trik percutian. Haaa kalau nak tahu apa tips and trik yang aku nak kurniakan (cehhh!!!) silalah beli majalah HIJABISTA yang cover depan dia Farah Deeba yang comelss tu.

 

 

cats

Selain aku berkongsi tips percutian ke pantai-pantai dan DENA BAHRIN yang berkongsi mengenai tips percutian ke bumi kanggaru, ada beberapa figura fesyen lain yang turut berkongsi tips-tips berguna bagi kamu kamu dan kamu yang hendak pergi bercuti! Hehehee…

 

Tak rugi pun beli majalah ni.. tebal dan banyakkkk informasi yang best mengenai fesyen dan produk kecantikan masa kini. Informasi mengenai tips kecantikan dan tips kehidupan juga mengisi majalah ni. So currently, majalah HIJABISTA ni memang antara majalah fesyen kegemaran aku. Setiap isu tak pernah miss lagi. Heee…

 

TERIMA KASIH HIJABISTA !!!

~Nisa Kay~


25 ulasan:

  1. yeah, congrats..dh beli aritu..cantik..:)

    BalasPadam
  2. lawanyaa.....!
    msti best kn dpt msok kt dlm magazine...nk jgk jdi mcm awk..tpi kte baru lgi dlm blogging...

    BalasPadam
  3. Sudah beli n suda tgok cik nisa yg cute dalam hijabista=)

    BalasPadam
  4. COOL ! Cover depan tu siapa? Memula tengok kat Instagram macam Nisa, ke memang Nisa? :O

    BalasPadam
  5. Dahsyat kak nisa ! Mesti tak lama lagi boleh jadi artis. Memang suka dengan HIJABISTA.

    BalasPadam
  6. serius! mekap simple tapi cantik.
    kasut pon cantekkkk!

    BalasPadam
  7. cun..

    kite sdh sbb trlps shoot ni sbb xcheck email

    BalasPadam
  8. wow, nice dear. =)

    cool hijabista !!

    http://cartiecacloset.blogspot.com/

    BalasPadam
  9. Bangga tengok ur achievement..salam perkenalan dari akak..^_-

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay