Selasa, 5 Mac 2013

OOTD – Pink Ombre knitted cardi

 

Assamualaikum…

 

Sejak dua menjak ni aku memang suka pakai something yang light and simple aje. Dah jarang pakai dress wooo.. Rasa macam lain aje pakai maxi skirt atau dress.. Aku ni dah lah kasar, langkah besar macam orang laki. Bahahaha!! So keganasan aku tu buat aku rasa awkward nak biasakan diri pakai dress balik..

 

 

DSC00208

Well well… such an OOTD blogpost la kan. Ini apa yang aku pakai masa majlis pratonton filem Cerita Kita lakonan Yana Samsudin, Fezrul Khan, Pekin Ibrahim dan Shima Anuar. Well, PINK adalah warna wajib since ianya warna kegemaran aku plus warna rasmi Yana Super Friend!

 

Apa yang aku nak highlightkan ialah pink ombre knitted cardi aku tu lahh ehem ehem. Cantik tak cantik tak? Ala kalau korang kata tak cantik pun aku tetap kata cantiks. Ahaks !! I truly love ombre but before this dont have the chance to buy anything in ombre. Well, walaupun dah tak glemer mana Ombre style ni aku tetap nak beli.

 

cropped

And yeah, I grabbed this lovely and comfy cardi at VOIR Gallery, Sunway Pyramid and the price was RM96.90. Bagi aku berbaloi sebab kualiti bagus. And if you want to buy tribal shawl like mine, just browse my collections in instagram @fsyn_my okay!

 

 

XOXO


9 ulasan:

  1. Lawa la your pink ombre cardigan! <3

    BalasPadam
  2. Mak aiii. Mahal jugak cardi tu. Tp okla kalau selesa kan ♥♥

    BalasPadam
  3. sis pakai apa pun nampak cun!!hehehe

    BalasPadam
  4. cane nak beli shwl tribal tu?nk nk ;)

    BalasPadam
  5. cantekk sangat!!tribal shawl tu pun lawa..teringin pulak nak try... :))

    BalasPadam
  6. cantik!
    how did u wrapped your hijab?

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay