Isnin, 4 Mac 2013

[EVENT] Nuffnang Is 6 ! It was a blast yeah !

 

Assalamualaikum dan hai semua…

 

InshaAllah lepas ni aku akan lebih rajin memenuhkan dashboard Blogger.com korang dengan entry terbaru dari aku… Maklumlah, sejak memulakan kehidupan yang baru ni semuanya bukan mudah. Tapi alhamdulillah aku gembira dan aku bersyukur dengan rezekiNYA…

 

Semalam, tanggal 2 Mac 2013, genap 6 tahun Nuffnang bertapak di Malaysia. Sepanjang 6 tahun ni mesti banyak jatuh bangun syarikat ni untuk berada di tempat mereka sekarang.. Dan dengan Nuffnang jugaklah aku dapat merasa satu sisi lain dalam hidup aku. Berpeluang join events, dapat hadiah dan jumpa artis!

 

Dan aku pun hampir berhenti blogging selama lebih 4 bulan aku rasa. Blog aku seakan mati bila aku jarang sangat-sangat update blog. And now I’m back to blogging arena. Dan antara event yang mula-mula aku libatkan diri ialah NUFFNANG 6TH BIRTHDAY BASH yang diadakan di LUST, Kuala Lumpur.

 

**PHOTO SPAM**

DPP_0002

LUST, KL. Satu bangunan dengan Paper n Toast je haaa… Tempat aku and geng Amanz selalu co-working dulu…

 

 

DPP_0010

Diva merah menyala si Kifli Mally. Rantai kau taknak kalah kan nyah! Hahahha.. Yang baju nye berkotak-kotak itu Cik Lily Putih. Yang tudung warna warni tu pulak entah feeling gapo dio sampai duk jeling tempat lain. Almaklumlah kamera kiri kanan atas bawah sume nak pandang ahah!!

 

 

DPP_0022

Yang baju merah tu blogger baru Dyana Hassan. Jom ramai-ramai follow blog dia ye ! And yang kat tengah-tengah tu kawan beliau :)

 

 

DPP_0055

Yang berjaket biru tu sapa tak kenal memang nak kena ketuk kepala la kot. Blogger femesssss akak Pen Merah oh em gee !!! And jelita kat tengah-tengah tu Ceera Moon.

 

 

DPP_0053

With a few Chinese bloggers friends. And oh em gee, look who’s on my right. It’s Fui Chen, my classmate during from 5 ! Gosh I was shocked. I dont know what to say, what to react ahah! She’s so pretty and stylish now ahaa! Nice to meet you back dear !

 

 

DPP_0058

Lapor wehh laporrr !!!! Dari kiri, blogger dengan fanpage 1 juta like Pen Merah, Mokky, the burung hantu girl who always make faces in front of the camera Yen Ling, traveller yang comel Rayyan Haries and muka yang tidak lagi disembunyikan iaitu Pak Lan.

 

 

DPP_0070

Taking pic with my oppa is a must! Hahahahha!!!

 

 

DPP_0142

Hoyeahhhh!!!!!!!!!!! I won a 3 days 2 night stay at Awana Porto Malai Langkawi !! Yeahh thank you so much Resorts World Genting as one of the sponsors for NUFFNANG 6TH BIRTHDAY BASH !!! Thank you so muchhhhh  ♥

 

Well, itu sebahagian daripada gambar-gambar yang beratus-ratus yang diambil oleh Pak Lan. Banyak lagi pic kat kamera hakak Pen Merah… Nanti iols buat entry second part ehhh. Banyak lagi pics nak share dengan uollss hahahaha~ Till then !

 

 

XOXO


18 ulasan:

  1. PERGH, MENANG HADIAH LAGI.HUHU

    BalasPadam
  2. Kak Nisa Kay always cantik dalam outfit akk. Hopefully Neesa tak Kay pun sama :)

    BalasPadam
  3. hurmm.....apsal muka saya takde dalam ini gambar....huhuhu , btw congrats sebab menang hadiah UTAMA yea....

    BalasPadam
  4. pergh untunglah dpt bercuti...haha..tahniah nisa

    BalasPadam
  5. nuffnang nie ape sebenarnyer xphm sgt sbb sy bru lg dlm dunie blogging nie huhu

    BalasPadam
  6. ape fungsi nuffnang nie sbnrnyer nak dftr tp xthu ape fungsi sbnrnyer sy bru dlm dunie bloging nie huhu

    BalasPadam
  7. Blue seems to be your favorite color. congratulations!

    BalasPadam
  8. bestttnyeeee teringin nk join event camnieee

    BalasPadam
  9. gambar ketiga, sape yg tengah2 tu? mohon kenalkan kat koi.. hahaha :p

    BalasPadam
  10. Hai..tengkiu so much Nisa yg cantik sebab mention psl kite kat entry awak..hehe..n congrats dpt holiday pegi langkawi.. have a blast one! ~

    BalasPadam
  11. nice meeting u for real... :) klu sudi dtg lah usha muka u kat page i ok...till we meet again! iAllah..

    http://sizzlingsuzai.blogspot.com/2013/03/nuffnang-6th-birthday-bashlust-kl.html

    BalasPadam
  12. huhu...sy punya picca pown tarak disini...tp, picca cik nisa ada di entry sy. eheh. Nice to meet u dear :)

    BalasPadam
  13. Wah best rupenye join nuffnang. I baru je join nuffnang. Salam kenal.

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay