Jumaat, 12 April 2013

Choi Siwon di majlis pelancaran LINE Malaysia

 

Assalamualaikum…

 

Hari ni gigih sangat tau bangun pagi-pagi, mekap sambil mata pejam sampai tak sedar foundation tebal ya ampun, lepas tu muka dah macam tepung gomak. Adesss. Gigih sebab apa? Sebab nak ikut boss pergi event pelancaran LINE di Malaysia. Lebih gigih lagi bila ada kemunculan ahli Super Junior iaitu Siwon.

 

Rerakan blogger jangan nak bagi ayat “Tak ajak aku pon” dekat aku okeh. Tampor kang kekekkee (gurau je!) Sebab kalau tak silap aku, they didn’t invite bloggers, memang focused on media aje this time. Tapi ramai jugak fans yang datang dan ramai jugak yang tunggu kat bawah.

 

DSC_0056

Interesting and interactive presentation from LINE’s people. Yeah I’m a LINE user! Korang guna LINE tak? Stickers semua comel ya ampunnn ! Oh ye, kali ni aku pergi under AMANZ tau. Not as blogger ok. Tapi kamera  kat tangan aku, soo… ehem ehem.. apa salahnya share dengan korang semua peminat SIWON koleksi gambar yang aku ade. Mih mih mih…

 

 

Siwon1

Okay guys you can screammmmmmm nowwww !!!!!!!!!!!!!! It’s Siwon of Super Junior in da house!!! Choi Siwon selaku duta LINE membuat kemunculan di majlis pelancaran LINE Malaysia, Aloft KL Sentral pagi tadi. Tinggi dan kacak sangat Siwon nih.. Haihhhhh kawal diri please. BAHAHA!!!

 

 

cats

Banyak pulak gambar Siwon ni haa.. Dah namanya kamera di tangan aku kan. Maaf boss. Lain gambar yang disuruh ambil, gambar Siwon jugak yang penuh dalam kamera. Muahahaha!!! Maaf maaf !!

 

 

Siwon6

Helo hot guys. LOL.

 

 

Siwon4

A close up. Gigih tau aku dengan Aidasue awal-awal chop tempat depan pentas betul sebab nak gambar Siwon lawa-lawa. Ehekkk.. So semua masih ternganga di depan skrin komputer dek kerana kekacakan jejaka Korea ini? Omoooo~

 

 

Siwon7

Auwwwww so cute semua mascots ! And Siwon pon cute dan hotttttt!!!

 

 

Siwon8

Siwon with the local artists who have official accounts with LINE.

 

 

Okay guyss itu saja kot gambar-gambar yang aku nak share. Nak lebih info dan berita mengenai event dan aplikasi LINE ni, boleh baca AMANZ tau. Baca jangan tak baca muahahaha. Promote bos baekkk punya okay.

 

Kang letak banyak-banyak pictures Siwon kang aku dibenci ramai lak. Mih mih mih. Tapi aku sebenarnya dah lama tak layan lagu Super Junior pun. Last aku layan pun lagu Sexy, Free and Single (yeke ni tajuk dia??). Tapi Siwon memang a Mr Simple la kan.

 

 

XOXO


18 ulasan:

  1. alamak saya salah sorang peminat dia..comelnya..haha

    BalasPadam
  2. Best rr dapat jumpak siwon. saya hanya mampu tengok gambar >.<

    BalasPadam
  3. lebih jerit kat maskot dia dari Siwon...hahaha

    BalasPadam
  4. wahh.. jumpa lelaki kacak korea.. berisi dah sikit siwon sekarang ni.. muka still licin :-)

    BalasPadam
  5. Daebak!!
    I'm a LINE user too.. Suka sangat dengan icon comel tu..

    BalasPadam
  6. Seriously masa tu saya ada .. and masa tengok siwon macam nak pengsan because im his biggest fan !!

    BalasPadam
  7. Psst.. Siwon cakap guna b.Korea ke english??

    BalasPadam
  8. lpas ni amik gmbr running man pulak :DD

    BalasPadam
  9. hensemnye Siwon! apesal mamat2 korea nih putih2 belake eak? muka putih suci bersih. nak kene pegi korea nih, nak tnye ape rahsia. haha

    BalasPadam
  10. Cantiklah rambut die, kena wat style camtu lak nie haha

    BalasPadam
  11. tak bergambar sama dengan siwon ke? ekeke..

    BalasPadam
  12. Assalamualaikum nisa. tak bergambar dengan siwon ke? hehehe

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay