Rabu, 23 Disember 2015

HERMO "HER BEST GIFT" - Mudah sangat lah nak belikan hadiah lepas ni yeayyy !!!




Assalamualaikum dan hai….



Ahaaa hujung-hujung tahun ni confirm banyak aktiviti yang kita boleh lakukan dengan keluarga, kawan-kawan.. bff.. kan kan kan ? Selain daripada cuti hujung tahun dan aktiviti berjalan-jalan, ada lagi perkara best yang kita boleh buat hujung-hujung tahun macam ni !


Ahaaaa apa dia ??? Confirm lah shoppingggg !!! Lebih-lebih lagi bila tiba je hujung tahun, banyak sale ! Haa murah murahhh mari beliii… Ini lah masa yang sangat sesuai kalau nak beli barang yang kita duk idam-idam kan, dan juga beli hadiah untuk BEST FRIEND FOREVER a.k.a. bff kitaaa ! Sebab sekarang ni kan sana sini duk sale sale saleeee ! Haa mana boleh lepaskan peluang kan  ?!




Tapi menjadi satu masalah jugak lah bila kita sering kali blank, atau buntu when it comes to decision making. Nak beli apa niiiii untuk bff ???? Oh noo aku keliru, banyak sungguh pilihan tau ! Haaa bagi yang sama keliru macam Nisa, jom kita gi website HERMO nak ? Haa ada apa di laman web HERMO tuuu ?





Haaa berita baik untuk semuaaa ! Di laman web HERMO, ada fungsi yang seakan mini game, yang boleh bantu kita untuk pilih hadiah yang terbaik dan paling sesuai untuk bff kita ! Haa macam mana benda ni berfungsi ye ? Nisa pun excited nak cube.. okay jom join Nisa pilih hadiah untuk bff !



Mula-mula, klik link ‘Her Best Gift’ microsite  ni, kemudian di akan terpapar laman web Hermo seperti di bawah.  Jika korang belum daftar akaun dengan HERMO, baik daftar sekarang ! Nanti boleh dapat voucher percuma yeayy !




Kemudian, klik je pada butang HERE’S YOUR PERSONALISED GUIDE tu..






Kemudian paparan seperti gambar di atas ni akan muncul. Nampak tak tab berwarna-warni tu ? Tab-tab tu mewakili setiap “jenis seorang bff” hahaha !! Klik tab-tab itu untuk baca description mengenai setiap jenis BFF !





Ada 6 jenis BFF yang disenaraikan kat situ… Pilih salah satu yang korang rasa paling sesuai dengan BFF korang ! Hahaa dalam banyak-banyak jenis ni kompem ada satu yang memang kenaaa sangat dengan BFF korang kan ! Haa pilihhh pilihhh…





Baiklah… selepas korang pilih jenis BFF yang bertepatan dengan BFF korang kat ‘Her Best Gift’ microsite ni… (contoh Nisa pilih BFF Nisa si dia yang kuat gossip hehe), di skrin akan terpapar senari hadiah yang dicadangkan untuk diberikan kepada BFF kita ! Yeayyy !








Daripada banyak-banyak produk di laman web HERMO ni, dengan menggunakan ‘Her Best Gift’ microsite, beberapa produk telah di senarai pendekkan, bersesuaian dengan personality kawan baik kita. Lebih memudahkan kita untuk buat keputusan nak beli apa untuk dia. Best kan !


Serius sangat sangat mudah guna ‘Her Best Gift’ microsite  niii haaa…  Tapi bagi Nisa kan, tak perlu nak limitkan kepada BFF sahaja.. Kalau si lelaki tengah carikan hadiah untuk adik atau kakak.. atau girlfriend, sepupu ke pun boleh jugaaaa ! Jom jom ramai ramai carikan hadiah di ‘Her Best Gift’ microsite   okay !





KLIK DI SINI UNTUK MAKLUMAT LANJUT OKAY !

Laman web Hermo http://bit.ly/1O1IEbr

‘Her Best Gift’ microsite – http://bit.ly/1RlzblY










XOXO,
Putewi Hensem

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay