Jumaat, 29 Januari 2016

KESIHATAN - Clear Herbs Pati Herba Madu Bantu Turunkan Paras Kolestrol



Assalamualaikum...


Haa... nak tanya uolss ni, kita kan selalu mementikan kesihatan atau penampilan luaran.. Untuk kulit / rambut cantik sanggup kita berhabis untuk facial, salon, mekap, produk penjagaan kulit serta rambut.. dan macam-macam lagi lah ! Tapi kesihatan dalaman macam mana pulakk ??? Dalam pada sibuk menjaga yang luaran tu.. kita selalu abaikan kesihatan dalaman kita (yang melibatkan kesihatan organ dan sebagainya..)



Jangan ingat kalau kita "rasa" sihat.. kita dah sihat sebenar-benarnya ! Pernah tak korang pergi check kolestrol ke, simptom darah tinggi ke ? Haaa kolestrol tu pun bahaya tu ! Yang kurus macam Nisa pun mana tahu kandungan kolestrol sebenarnya tinggi kan ? Dah lah makan main langgar je, semua nak telan.. Apa-apa pun mencegah lebih baik dari mengubati kan... (Ewah ayat kau Nisaaaa..)






Haaa ini ada satu produk yang Nisa nak share dengan semua pembaca lah kan... Produk ni dah banyak Nisa tengok di serata laman media sosial ni.. produk PATI HERBA MADU keluaran Clear Herbs ni mengandungi bahan-bahan yang sangat-sangat baik untuk kesihatan dalaman !


Antara ramuan utama PATI HERBA MADU ni ialah..

  • Madu lebah asli 
  • Halia
  • Bawang Putih
  • Jus Lemon
  • Cuka epal
  • Kurma



Kalau kita ni rajin la kan nak google satu persatu khasiat bahan-bahan di atas ni, mashaAllah banyak sangat tauuu khasiatnya.. Semuanya bagus untuk kesihatan tubuh badan dari hujung rambut ke hujung kaki tau !





So.. kenapa Nisa nak rekemen produk PATI HERBA MADU ni ??? Sebab lepas Nisa baca sikit info pasal produk ni.. Nisa dapat tahu antara kebaikan PATI HERBA MADU ni ialah...


  • Membantu menurunkan Kadar Kolesterol
  • Membantu membersihkan saluran jantung yg tersumbat
  • Membantu menurunkan Berat Badan
  • Membantu melancarkan process pembuangan
  • Baik untuk pesakit darah tinggi dan kencing manis
  • Membantu membuang angin dalam badan




Perghh Malek Noor pun pengguna PATI HERBA MADU !



Antara info menarik mengenai PATI HERBA MADU ni kann... produk ni 100% asli TAKDE PENGAWET tauu ! Which is sangat bagus untuk kesihatan.. Ada jugak pengiktirafan GMP KKM dan halal... Harga ? Cuma RM69 untuk Semenanjung Malaysia.. Harga untuk Sabah Sarawak pulak RM79. Setiap botol tu kuantiti produk adalah sebanyak 250ml.




Ini merupakan antara testimoni daripada pengguna PATI HERBA MADU ni..










Untuk lebih info, dan banyak lagi testimoni, boleh lah rujuk link di bawah :


CLEAR HERBS Facebook Page : Klik link ini http://on.fb.me/1PEdIyP

Laman Blog :  http://patiherbamadu.blogspot.my/



Hubungi :  0192535796 / 0133627775 / 0125157396










InshaAllah.. jika ada yang sakit-sakit seperti yang Nisa senaraikan di atas, why not korang cuba dulu PATI MADU HERBA ni kan.. InshaAllah dengan izinNYA boleh membantu dengan masalah kesihatan tu... Hmmm Nisa pun terfikir boleh lah ni nak bagi mak dengan abah cube.. Hehehe..








XOXO,
Putewi Hensem

4 ulasan:

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay