Isnin, 21 Mac 2016

BEAUTY - Fame Cosmetics Soft Matte Lip Cream


Assalamualaikum...


Haa lama dah tak berkongsi perkara-perkara yang berkaitan dengan kecantikan di blog ni.. Tapi kalau ada di antara pembaca Nisa yang mengikuti laman instagram Nisa, mungkin ada serba-sedikit perkongsian berkaitan dengan kecantikan dan mekap di sana hehe.. Maklumlah dah busy sangat sekarang ni.. Banyak fokus Nisa tertumpu kepada perkara dan komitmen lain. Namun pun begitu, blog masih tidak dilupakan. Gituuu...







Haaa hari ni nak bercerita mengenai satu produk lokal.. Ya, produk LOKAL. Produk keluaran Malaysia... Mula-mula tu Nisa pun seperti orang lain yang tidak lari dari berasa skeptikal.. "Ehhh ada brand baru lah.. Brand lokal ni.. okay ke tak ehh ?"


Tapi lepas Nisa usha-usha instagram dia.. Nisa nampak lip cream ini digunakan oleh beberapa makeup artist yang bukan calang-calang jugak lahh... Maka Nisa pun terus tertarik.. Warna yang disajikan jugak boleh tahan lawaaa... So Nisa dah berniat nak beli 3 warna... Warna yang dijual ada 5 jenis tapi Nisa beli 3 je..






Ini dia tiga warna pilihan Nisa.. lawa nyaa yang merah tuuu ! Yang Nude dan Fuschia pun cantik sangat. Bila sampai parcel tu.. terus teruja nak cuba dan Nisa terus post ke instagram Nisa... masa tu Nisa dah mention yang Nisa nak buat full video di YouTube.




Boleh pulak tengah-tengah shoot video review tu, sampai parcel dari Fame Cosmetics ! Ehh apa pulak ni ? Tak de pulak Nisa order lipstick extra ke apa ... rupanya pihak Fame Cosmetics bermurah hati nak lengkapkan koleksi lipstick Nisa ! Ya Allah alhamdulillah syukur di atas rezeki mu.. Makin seronok Nisa nak cuba lipstick ni tau !



Jom usha gambar-gambar kat bawah ni.. Kelima-lima Soft Matte Lip Cream dari ni Fame Cosmetics Nisa dah cuba pada lima hari yang berlainan, mekap style pun ada sikit-sikit la lain.. Lighting pun ada yang agak lari sebab nya Nisa selfie menghadap cahaya matahari.. so ada lah hari yang macam kureng sikit lighting diaa...






Haaa lawa-lawa kan warna Fame Cosmetics Soft Matte Lip Cream ni.. Nisa suka jugak lah.. sampaikan selalu juga Nisa pakai ehhehe.. Tapi kalau nak tahu dengan lebih details review Nisa mengenai lip cream niii.. kena lah tengok video Nisa di bawah ya !






BERBALOI KE KANTOI ???





Terima kasih kepada semua yang sudi tengok video Youtube Nisa.. kalau sudi, share la video review Nisa tu dengan kawna-kawan ya.. Siapa yang ada Google / Youtube account tu jangan lupa subscribe channel Youtube Nisa yee. Hik hikkk... More reviews of local beauty products are coming soon ! Stay tuned ye semuaaa...




FAME COSMETICS
Facebook Page  https://www.facebook.com/famecosmeticsHQ/
Instagram  https://www.instagram.com/fame_cosmetics/






XOXO
Putewi Hensem

1 ulasan:

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay