Selasa, 21 Jun 2016

Kulit lebih cerah dan berseri - TRANSGLUTA dan TRANSBELLA pilihan unggul !



Assalamualaikum...




Eh eh belum apa-apa dah tepek gambar orang lawa kat blog Nisa nii. Haaa ada apakah ? Semestinya hari ini kita nak bercakap mengenai kecantikan dan kesihatan. Sekarang ni ramai orang suka nak ada kulit yang lebih cerah... Haa bila cerah tak payah lah nak pakai banyak sangat mekap untuk tutup cela dan sebagainya kan ? Heee Nisa pun nak jugak jadi cerah! Tapi jangan kita memandai pakai produk yang meragukan tau! Cerah muka je buat apa.. haruslah cerah dan putih seluruh badan !





Okay ada dua produk yang Nisa nak kongsikan dan yang pertama ialah TRANSBELLA. Produk ni lebih fokus kepada fungsi MENCERAHKAN.. Sebab yang ini mengandungi ekstrak yis, ekstrak sakura, ekstrak mutiara dan kolagen tripeptide yang akan boost kan lagi kesan pencerahan terhadap kulit seluruh badan. Haa lepas ni takdak lah muka jaa cerah, tapi tangan krik krik krik remang senja haha..









Selain dari mencerahkan dan mencantikkan kulit, produk ini juga ANTI PENUAAN. Haa ianya mengandungi bahan anti-penuaan.. Wah wah tampak muda sentiasa la ya ! Jeles nanti jiran tetangga semua hahaha... Mengandungi pulak serbuk mutiara yang sememangnya untuk mencerahkan dan membaiki struktur kulit. Haa bukan cerah semata-mata.. merawat jugak ni ! Yang pentingggg... produk ini mempunyai kelulusan KKM !
\




SIAPA YANG BOLEH AMBIL TRANSBELLA ?
  • Peringkat usia 16 ke 60 tahun
  • Ibu mengandung (6-7 bulan ke atas)
  • Ibu menyusu (bayi 6 bulan ke atas)
  • Lelaki dan perempuan
  • Wanita yang datang bulan pun boleh makan






Produk kedua yang Nisa nak kongsi dengan semua pembaca ialah TRANSGLUTA.. Haaa Transgluta ni pun produk mencerahkan kulit.. tapi KHASSSS untuk mereka yang alergi kolagen. Haa ye betul, ramai sebenarnya orang yang nak consume produk mencerahkan tapi alergi pulak dengan kolagen yang terkandung dalam produk tu. Ini untuk korang okay !





Transgluta pulak mengandungi GLUTATHIONE yang kompem-kompem terkenal sebagai double whitening agent ! Ahaa yesss.. cerah seluruh badan uollss.. Kandungan ini banyak sebenarnya digunakan di Korea dalam bentuk suntikan. Tapi dengan Transgluta ni tak payah dah nak suntik-suntik bagai.. takut tau haha. Makan je Transgluta ni. Pooff dan cerah !




Haaa tak guna lah kan nak pok pek pok pek dari mula tapi tak tunjuk berkesan ke tak produk Transgluta ni. Lihatlah sendiri antara pelanggan produk Transgluta ni.. Nampak lebih sihat kulit wajah yang dulu kusam dan gelap (eh terasa pulak aku ahha...) Korang tak terusik ke hati nak cuba produk nii hehehe... Oh ye, produk TRANSGLUTA ni mempunyai kelulusan GMP tau !



PANTANG LARANG PENGAMBILAN TRANSBELLA / TRANSGLUTA :
  • Minum air 8 gelas sehari (minum je banyak-banyak untuk kesan optimum)
  • Elakkan pengambilan kafein
  • Boleh makan tak kira waktu
  • Makan la berapa biji inshaAllah badan takde panas ke apa (side effect dia.. stok korang cepat habis haha)






Jangan risau ye.. kedua-dua produk yang Nisa kongsikan di atas telah mendapat kelulusan badan yang sepatutnya.. Jadi produk ini selamat dimakan dan dah ada pun testimoni yang menunjukkan kesan produk ni. Haa nak lebih banyak lagi testimoni yang lebih meyakinkan boleh like facebook page dan follow instagram TRANSGLUTA okay ?







Ahahh ! Tunggu apa lagi tu ??? Cube wassap number di atas laju-laju.. Jangan lupa dapatkan TRANSBELLA dan TRANSGLUTA sekarang okayyyy !! Dengan izinNya, kita semua akan dapat merasa kulit badan cerah sekata ! Haaa takde lah segan bila tepek mekap tebal sikit, muka ja putih tapi bila angkat tangan aulohhh gelap pulek !



HARGA PROMOSI 
Transgluta RM70.00 (harga asal RM110.00)
Transbella RM80.00 (harga asal RM90.00)
(Harga kedua-duanya TIDAK termasuk postage)

Whatsapp 012-9184042 (Kak Su) untuk order.



PENCARIAN AGENT !
Peluang menjana pendapat sehingga RM2,000 sebulan !
Untuk keterangan lanjut sila Whatsapp 012-9184042 (Kak Su) ye !



FACEBOOK PAGE : https://www.facebook.com/transgluta/?fref=nf










2 ulasan:

  1. Kena habiskan dulu stok supplement yang ada baru boleh try yang ini. Hihihi.

    BalasPadam
  2. Saya suka model yang sangat cantik. Saya ingin anda kejayaan. tez hazırlama

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay