Assalamualaikum...
Yeahhh Nisa Kay kembali memanaskan enjin dalam penulisan di blog ya. Rindu yang teramat sangat nak menitipkan kata-kata di blog Nisa ni. Masakan blog yang sudah wujud sejak hampir 10 tahun lalu berkubur begitu saja kan ? Takde apa sangat nak share sebenarnya sebab Nisa dah slow down dalam blogging selama beberapa bulan ni. Job dengan blog pun dah tunggang langgang. InshaAllah I'll try to get myself together quickly!
Read More»
