Ahad, 21 Mac 2010

Beautiful Blogger Award.. Aku????

 

  • hari ni macam biasa aku blogwalking sana sini
  • follow blog sana sini
  • komen kat shoutbox sana sini
  • dan check shoutbox aku kalau-kalau ade sesiapa yang hensem dan chantek singgah kat blog aku
  • sekali aku nampak sesuatu

noney

  • hehheee tak tahu nak cakap ape
  • aku ade nampak banyak betul post pasal nih
  • tak sangka ada yang  tag aku
  • oke2 aku balas balik ehhh

award

First Thing First, ini adalah 7 fakta mengeani diri saya

  1. suka baju, beg, kasut (gila kasut wedges maa)
  2. makan sikit, tapi banyak kali
  3. suka menyanyi, tapi bukan di “bilik kecik”
  4. suka warna hitam putih dan merah
  5. currently i’m crazy about pashmina shawl (baru belajar kott)
  6. i’m a very sensitive person
  7. suka Coklat oke… C-O-K-L-A-T..!! bukan gula-gula ehehhee

oke sekarang saya nak tag bloggers yang saya rasa blog mereka besh dan saya suka bukak dan yang penting chantek =)

  1. Emira Saizali – my classmate ♥
  2. Noney
  3. meera^da cute..*_*
  4. Nana Silentphotography
  5. Emmanuna – my classmate ♥
  6. Zalikha Nasuha – my ex housemate, miss u gurl  ♥
  7. Amira Farhana – my classmate  ♥
  8. Cik Minie
  9. Hana Fana
  10. Gadis Terbilang a.k.a GT
  11. Cik Ailebiu
  12. Rowena
  13. Adila Norliz – my classmate  ♥
  14. Dya – my classmate  ♥
  15. Annyz Hazwani – my classmate  ♥

oke saya sudah tag 15 orang.. rasa nak tag banyak banyak lagi laa… hehehehee~ tak pela.. and million thanks kat blogger yang berikut sebab tag aku dalam Beautiful Blogger Award nih ♥ ♥

award aku 1 tag by : meera^da cute..*_*  ♥

award aku 2 tag by : Noney  ♥

perasaan : entah, bangga atau suka? hehheee ♥ ♥


6 ulasan:

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay