Ahad, 21 Mac 2010

Abang Aku Hensem, Percaya Tak??? Kalau Tak Percaya Tengok Sini~

 

IMG_4021 smaller Click On Picture To Go To His Blog

IMG_3921

  • heee… sebenarnya post kali ni bukan la niat aku nak promote abang aku semata-mata
  • jauh sekali niat aku nak jual along aku (haishhh!! Astaghfirullah..!!)
  • sebenarnye aku nak mengucapkan ribuan jutaan lemon lemon kat abang aku, Meuz Angelo sebab dah bersusah payah buatkan banner untuk aku
  • kalau korang baca entry Special Tag Dari Meuz Angelo, aku tulis  mengenai along aku buat special tag untuk insan-insan terpilih (aku le tuh.. cewahhhh!!)
  • dan seperti yang dijanjikan, ini lah hadiahnye!!

banner along buat 2

banner along buat 1

  • oke oke aku mengaku yang aku sangat bangga dengan along aku
  • sebab dia pandai guna photoshop semudah memakan nasi
  • dan dia memang suke buat benda-benda alah macam ni
  • dan aku suka blog Gulai Tempoyak Ikan Patin beliau yang banyak tutorial pasal internet dan macam-macam
  • oke oke sudah lah mengampu dan bodek (hahahhaaa..!!!)
  • aku suke banner itu dan aku nak cakap tenkiuuuuu MEUZ..!!

 

 

perasaan : kembangnya tak terkata!


2 ulasan:

  1. kalo dah biasa guna photoshop, pejam mata pon boleh buat.. pa pe pun, edda jeles!!! hahah

    BalasPadam
  2. hehehee~ nak banner suh je abg kay buat kn~ ngeee~
    tu la, kay pon jeles ngn abg kay =p

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay