Ahad, 21 Mac 2010

Okey, Masa Untuk Menerima Kenyataan!!

 

  • dah tiada lagi Madam G yang saya suka komen di facebook
  • lepas ni saya dah tak boleh buat muka selenga dan muka mengantuk kat kelas Madam G
  • hakikatnya, saya sangat sangat suka fotografi
  • entah nape saya suke sangat buat muka mengantuk dalam kelas
  • lepas ni saya takkan jumpa Madam G kat fakulti dah

IMG_4307 edited Madam G bersama rakan seperjuangan~

 

IMG_4311 edited ouhh Madam G, ini gambar kita bersama yang pertama dan juga yang terakhir

 

  • walaupun sekejap, cuma tiga bulan
  • tapi we have great times in your class
  • nampak je diam tapi semua excited bila sampai bab assigment or outing
  • kami berlumba-lumba nak practice teknik yang Madam G ajar
  • dan share dengan kawan-kawan
  • things will never be the same anymore
  • yang pasti, we will miss you
  • harap lepas ni Madam G rajin-rajin online facebook dan komen status kitorang lagi, ahaks~

 

 

perasaan : sedih!!! i even cried at the farewell party~


2 ulasan:

  1. madam G nak pergi Australia, nak ikut suami dia yg nk buat phD kat sana..
    huuu~ dia la lecturer Dogital Photo ~ waaa~

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay