Ahad, 21 Mac 2010

Seharian Tanpa Internet Hidup Aku UpSideDown..!!!!

 

  • yeaa… ketagihan terhadap internet tak dapat disangkal lagi
  • semalam (sabtu 20 Mac 2010), aku teman housemate aku, kak Norin pergi ambil gambar majlis pertunangan
  • aku pon bawak jugak lah 1000D tuh, sebab nak jugak test testing ambil gambar majlis
  • then, selesainya majlis tu, pergi pulak ke Extreme Park di Seksyen 13 sebab kak Norin nak basuh kereta
  • ye la, budak semester 7 ade buat pre-event, so ade carwash service kat situ
  • then dari seksyen 13 terus ke Nilai Utara, kak Norin nak berjumpa abangnya
  • aku pon ikut je la (walaupun hati gundah gulana ingat facebook dan blog)

  • heheee… sampai di Nilai, kitorang pun merehat-rehatkan lah badan yang penat berjalan jauh
  • lebih-lebih kak Norin yang memandu Persona Silver nye, aku tido jekkk.. herherherherr
  • then, pukul 5, masa minum petang, channel TV ditukar ke 103, dan aku hampir tercekik kentang goreng yang dihidangkan oleh kakak ipar Kak Norin
  • kenapa??? apa yang aku tengok kat TV??
  • semestinya muka selenga aku dan Iejam Hosen ade terselit di kaca TV, dalam rancangan Muzik-muzik
  • sesekali wajah hensem Elfiandri Eldafri pon ade jugak
  • menjerit aku kejap! ahahhaa~ aku harap-harap takde sape la perasan sangat
  • then, aku online facebook, nampak pulak ini :

kak zaty 

  • oke, sekarang muka aku tengah tebal sangat sangat sangat
  • then hidup aku tambah melara,
  • sebab pulangnya aku dan kak Norien ke rumah jam 12.08 malam, kak momo pulak sampaikan berita yang streamyx umah sekali lagi (berkali-kali) buat hal
  • dan aku rasa hidup aku dah takde makna
  • TAKDE internet TAKDE life wooo!!!
  • dah la semua classmates aku balik weekend nih
  • hanya facebook dan blogging pengubat jiwa!! cehhhh~
  • dan ini buat aku lepas geram dengan membasuh baju yang bertimbun itu

 

 

 

perasaan : benci!! asal weekend jek streamyx buat hal!! terpaksa mengadap muka mamak khulafa untuk online!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay