Jumaat, 19 Mac 2010

Special Tag Dari Meuz Angelo dan Aku Dapat Free Gift

 

satu pagi yang mulia.. (errkkk macam raya lak) entah nape aku leh bangun awal dengan sendiri nye. then ape lagi, aku bukak le pesbuk dan blog aku.. then kat ruangan komen aku nampak la pulak abang aku hantar komen, dia kata dia ada special tag untuk aku? aku pun macam.. ha? err? errmm?? hoh???

ye laa.. aku bukan selalu kena tag pon, so tenkiu laa along tag aku. then aku dah kena tag ni, nak buat apa??? jom jom tengok~

 

 

Capture page dari blog abang aku, Meuz Angelo

 

 

ni lah soalan yang aku kena jawab :

berikan dua warna feveret – hitam & putih 

lagu feveret? – lagu Faizal Tahir, Katy Perry, Lady Gaga

nickname korang? – Kay @ Nisa

dah berapa lama berblogging? – 2 tahun lebih, sejak sekolah menengah, tapi baru sekarang aktif giler

kalau dapat kereta free, nak kereta ape? - BMW Z4 ROADSTER..!!!

haiwan paling korang suke? – aaaa…. arnab kott

mana lagi rapat dengan korang, mak atau ayah? – aaa… ngan abah kot

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

mybanner_thumb[4]

oke…. dah jawab! hah along, now gimme the banner!! buat lawa-lawa taw!!  herherherherherherr… (gila rakus x penyabar tol..)

 

ohh ye.. suka aku nak promote abang aku kan. dia banyak buat post yang macam tutorial, dan jugak disertai ayat-ayat bodo wakakaa… (along jangan marahhh~)

kalau nak ke blog Meuz Angelo, sila klik kan link ni ye… tenkiuuuuu~

perasaan : blurrr.. sebab terjaga awal hari ni~


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay