Ahad, 29 Ogos 2010

Addiction to Blog??? YES…CONFIRM…!!!!!!!

  • ahaaaa.. mak saya takmau masuk hospital.. takmau..
  • no no no.. dont phunk with my heart.. ohh bebeh sudah gilakah aku???
  • wahaha.. memang kau gila Nisa..!! memanggg.. gila blogging!!
  • Oh bukan salah aku oke!
  • aku kenal blog ni bermula dari abang aku, Meuz Angelo…aku suka baca belog beliau
  • dari situ mula lah aku develop minat untuk turut sama blogging
  • aku tulis macam macam pasal hidup aku kat sekolah… ye sekolah je.. haha kelakar jek
  • umur pon tak matang masa tu.. wahahhaaa..
  • oke oke sudahhh sudahhh ape kah aku mengarut mencacai pasal blogging ni???
  • ohhh di sini aku nak isytiharkan, selain mukabuku, aku turut addicted to blog..!!!

dan rasminya aku telah dianugerahkan dengan awarddd…… taraaa………….
addicted award
Picture1365 nahhh kau amik ni ha muke konon innocent si penagih blog. hahaa

  • weeehhuuuu sob.sob.sob~ terima kasih bebanyakk kat Cik Anish yang sudi anugerahkan daku dengan award nih… (sambil mengesat air mata terharu)
  • ohh sungguh mak tak sangka nyahhh… penulis blog picisan macam aku layak dapat award… auuwwww~
  • oke sudah sudah nanti terpesong lagi.. haha

oke meh semua mari tengok.. rahsia terbesar aku… blog manakah yang aku addicted wahahaa
  • Blog Budak Lelaki Sebelah Pintu oleh Hizami Rahim – dulu aku rajin komen sekarang aku jadi silent reader… auwww~
  • Blog Konklusi NURUL oleh Aziera Zain – suka baca pasal life dia :) dan sebab dia one of my besties haha
  • Blog Gulai Tempoyak Ikan Patin oleh Meuz Angelo – dia along saya, I like the way he write things :)
  • Blog Ayun Ayunar oleh Ayunnisa Rahman – suke tengok fesyen dan style dia :)
  • Blog My Amethyst | Shea Rasol oleh Shea Rasol – suka sangat tengok style dia.. sangat berani dan memang dia fashionista! :)

ahaaa… ni lagi satu rahsia kenapa saya suka kepada pemberi award :)
  • kerana beliau rajin follow blog saya :) tenkiu dear… appreciate it so much!!! mmuuaaxxhh!
  • kerana beliau yang mula malu malu nak cuba inner dan shawl Ayunar telah sudi letak gambar beliau lepas saya minta :)
  • sebab belog beliau comel.. ade pink purple dan tak sarat sangat :)
  • ohhh kat blog beliau ada widget “tik tok” yang sangat cute :)
  • ucapan untu Anish : thanks dear anish sudi bagi i award ni.. terharunye nyahhhh~ auww… hehe
oke dah siap :)



perasaan : disayangi :)

6 ulasan:

  1. haha.
    malu zami jadinya.
    haiyak.
    :)

    BalasPadam
  2. sy pun addicted dgn blog cik Nisa A.
    hehe. =)
    selalu bace. jrang sikit komen..hee~

    BalasPadam
  3. hizami :

    hehe...
    alaa nisa lagi malu.. kantoi sudahh ngan zami yang nisa suke baca blog zami senyap2... ngeee~

    BalasPadam
  4. pinky :

    hehe
    really???????? thanks dear :)
    really appreciate it!

    BalasPadam
  5. hehe..akak pon suke blog kay!!yippie!!

    BalasPadam
  6. kak nik :

    hehe thanksss :D
    sayang kak nik <3

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay