Jumaat, 27 Ogos 2010

Banner For AZIERA

oke bebeh.. calm down sume.. ye ini aku update ni haa... alahaiiii aku ni perasan lak kan kan kan
konon konon ramai sangat nak baca blog picisan aku nih puuiihhhh~  oh tidak tidak..


  • berbalik kepada tajuk ye, berkaitan entry sebelum ini iaitu entry The Making of BANNER FOR AZIERA
  • oke aku ni tengah men-discover font yang comel comel kat internet di mana ia beri aku idea untuk buat banner
  • PERLU diingatkan...! aku bukan lah budak art and design, aku tak pandai nak design yang gempak gempak beb
  • cukup aku mengaplikasikan sedikit pengetahuan photoshop yang memang cetek 
  • aku saje cuba-try-test buat banner untuk beliau...
  • maka ini lah yang jadi bila photoshop itu aku godek godek








  • haa... ni je yang makk mampu buat nokk.... 
  • kau suke ke tak??? hehe
  • walaubagaimanapun daku telah pun memberi ketiga-tiga banner kepada tuan punya badan
  • biarlah beliau saja yang pilih mana berkenan di hati
  • kalau takde yang berkenan entah le nokk...


eh eh baru saja aku skodeng blog beliau, ternyata beliau telah pon pilih salah satu banner di atas sebagai penyeri blog beliau.. hehe
nak tahu banner mana satu kah yang beliau pilih????
ohhh anda sendiri pergi teropong di : Konklusi NURUL - ziera zain






perasaan : oke lepas ni aku nak banner baru jugak lah. keh3~

14 ulasan:

  1. cantik! dia pun pilih yg ats so memang yg ats stylo sikit :)

    BalasPadam
  2. tengkorak emas :

    ye.. anda sudah teropong ye.
    hehe
    thanks :)

    BalasPadam
  3. ahaha...mekaseh ye nokk....
    mak sukew! =D

    BalasPadam
  4. ziera :

    hehe mak suke kalau kau suke nokk :D

    BalasPadam
  5. okeh la tu.
    :)
    buatkan zami pulak boleh?
    haha.
    jokin.

    BalasPadam
  6. budak kecik :

    photoshop CS3 saje :)

    BalasPadam
  7. owh . cmne ek ? ajarkan budak kecik cmne nk gne cs3 . eheh. bole ?

    BalasPadam
  8. Cantik2. Nak request 1 for my blog bley? hehe but only if ur not bz la hee

    BalasPadam
  9. Cantik2. Nak request 1 for my blog bley? hehe but only if ur not bz la hee

    BalasPadam
  10. Cantik2. Nak request 1 for my blog bley? hehe but only if ur not bz la hee

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay