Jumaat, 27 Ogos 2010

Oh Terharunye Makkk... (In The Making of BANNER FOR AZIERA)

yeahuuu esok cuti wahahaa.. memang mengada ngada aku kan bila cuti..  tapi sedeyhhh nye weekend ni stay shah alam saje okeh. tak balik raya.. eh raya next week. silap silap.. haha
takpelah aku stay sini aku boleh jugaklah nak siap kan assignment.. hehe ye ke??? hmmmm~ :P


  • oke okeh ape nih dah jauh terpesong dari topik
  • hehe ape kahhh yang bikin makk terharuuuu sangat sampai meleleh hinguss???
  • hohoo... memandang kan esok cuti maka malam ini aku macam rilek sikit la
  • maka aku pon mulakan lah tugas aku untuk menunaikan janji kepada kakak haku Aziera tu lahh
  • janji untuk membikin banner untuk beliau
  • aku pon merajinkan diri cari font yang special untuk beliau..
  • tengah aku cari font kat satu website nih, aku jumpa something




jeng... jeng... jeng...........





ape??? tak nampak lagi?? huuuu sila klik gambar untuk tumbesaran dengan jayanya



  • ahaaa.. ada apa kah dengan dengan font yang bernama Especial Kay itu??
  • wahaha.. buat pengetahuan semua, kawan kawan yang kenal Nisa dari semester satu lebih mesra panggil Nisa dengan panggilan KAY
  • nama Kay tu entah macam mana boleh dapat, ni gara gara abang fasilitator lah! haha
  • tak kesah la kan, sekarang Nisa perkenalkan diri sebagai Nisa
  • sebab apa??? sebab Nisa is my real name, and the meaning of Nisa is good.. so when people calling me by my real name, it'll become like a doa, insyaAllah :)
  • sampai sekarang kawan kawan yang dah kenal lama tu still panggil Kay.. dah macam identiti pulak. hehe hmmm...


hey guyss... I need opinion, should I stay being called by the name KAY??? Or should I ask them to call me by my real name, which is NISA....???






perasaan : maksud yang baik, insyaAllah....

9 ulasan:

  1. panggil nisa la sedap..
    kay tu makna nye ape??

    BalasPadam
  2. kay?
    sebab apa pulak dapat nama tu?
    hehe~

    BalasPadam
  3. ckp je ngn kwn2
    "panggil saya nisa k (sebutan sama dengan kay)"...huhu

    BalasPadam
  4. kay : ok gak..sedap bunyinya..

    nisa : lebih manis..

    BalasPadam
  5. hizami :

    bila orientasi ade fasilitator tanya nama, nisa sebut laju2 nama Khairunnisa tuh, then dia kata dia dengar ade huruf K dlm nama tu, tu yg lekat KAY. hehe

    BalasPadam
  6. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  7. little less conversation :

    hehe oke
    thanks :)

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay