Khamis, 26 Ogos 2010

Iman Goyah

  • masa pergi Sunway Pyramid untuk berbuka semalam aku dah cite dalam entry sebelum ni yang aku pilih untuk tengok cite Tekken sementara tunggu waktu berbuka yang ternyata ada dua tiga jam lagi
  • disebabkan dah penat dan sakit sakit belakang so aku yang beria ria ajak Abang Aiman dan Akak Ziera tengok movie ni.
  • dah masa tu pukul 4pm, so cerita yang waktunye paling dekat just cerita Tekken dan cerita The Sorcerer’s Apprentice.
  • Aku pun ape lagi meraung “Nak jugak! Nak jugak tengok Tekken!!!” sambil hentak hentak kaki.  sebab ni movie yang aku tak tengok lagi…
  • lagi pun ramai orang cakap best.
  • tak kisah lah movie ni dah lama ke baru.. janji aku dapat tengok oke?

 

TekkenPoster

  • yang paling menarik tentu tentunye hero hensem badan ketak ketak..
  • memang aummmm giler lah.. haha *gatal kejap*
  • ohhh Jon Foo memang hensem okeh…
  • muka salut salut darah pon masih ade aura.. wahhhh
  • tapi muka dia sangat muda…. dia x sesuai lah berpacaran dengan fighter pompuan yang kostum putih tuh. alah ape nama? aku lupa lak
  • ohh mamat british ni betul betul bikin iman aku goyah la… adoi adoi
  • hero lawan ganas ganas tapi muka baby face. hak hak buleyh???

JON FOO JIN KAZAMA

  • huuu oke tu je nak cakap. hahaaaa… tapi aku kesal lah jugak. sebab ape???
  • sebab aku tengok movie ni pada bulan puasa
  • dan banyak pulak adegan “aummmm” yang bikin aku tutup mata
  • segan makkkk…. ye lah terasa diriku telah makhruh puasanya
  • tapi manalah aku tahu kan, aku tak pernah tengok lagi…
  • lagipun orang lain kata besh jek… sekarang aku dah tahu “ape yang best sangat” tuh.. HA HA

 

 

 

perasaan : sayang


8 ulasan:

  1. haha.
    cite dia best.
    sebab byk action.
    ;)

    BalasPadam
  2. owh siap hentak2 kaki..nape x guling2 sekali..haha

    BalasPadam
  3. pompuan tu nama dia Cristie Monteiro, 4 taun tua dr hero..
    sume aksi2 stunt Jon Foo buat sendiri..
    Jon Foo mmg martial artist pun asalnye..
    dulu dia slalu buat stunt untuk actors je.. skrg dh berlakon jd hero..
    ok, nnt bakal kuar dia jadi Ryu pulak dalam Street Fighter.. :)

    *teringat zaman psone dulu men game tekken..

    BalasPadam
  4. hizami :

    nisa berkobar kobar nak tgk sbb dulu suke game tekken :D

    BalasPadam
  5. a little less conversation :

    haha mulenye nak guling ga, but abg n kakak dah pujuk so x jadi.
    haha

    BalasPadam
  6. along :

    yeahhh nak tgk street fighter!!!
    dah la martial pon pndai, hensem lak jon foo tu..!! melting melting~

    hahaaa..

    ala cristie tu x seswaiiiii :(
    nmpak sgt dia lg tua dr jon foo. haha

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay