Isnin, 4 Oktober 2010

Identiti Justin Bieber Terbongkar??

  • ohhhh nooo…!!! ade sesuatu sedang merebak
  • dan ia bukan lah berita yang baik… terutamanya pada peminat JUSTIN BIEBER..!!! (JB)
  • ouhhh aku rasa dah ramai yang tahu pasal penyebaran video berita dari The ONION News di laman popular Youtube
  • nak tahu video ape? meh tengok ramai ramai mehhh~

 

 

  • ouhhh nak percaya ke tidak ha??? lain macam pulak rasanya
  • nampak seperti kes ini terlalu extreme..!! ada lagi ke yang berani buat macam ni? berlakon jadi remaja yang kemudinnya jadi pop star yang digilai ramai remaja di seluruh dunia??
  • menurut berita ni orang yang “menyamar” jadi JB nih sebenar nya seorang pedophile yang berusia 51 tahun!!! errkkk!! geli akuuuu~
  • yuckkss.. aku pelik lah.. pelik sangat.. boleh pulak orang yang umur 51 tahun ade badan dan kulit macam budak umur 16 tahun? aiihhh.. orang umur 51 tahun takde kedut ke?
  • yang pasal topeng tuh??? aku macam tak percaya pulak.. nama nye la topeng kan.. mana ade topeng yang betul betul nampak sebenar!

 

 

haaa?? tengok video ni? ade macam orang 51 tahun ke???

 

  • aku ni bukanlah peminat setia JB pun… tapi ade jugak lah lagu lagu beliau yang memikat hati aku. cewahh cewahh
  • tapi video macam ni betul betul extreme..!! kontroversi abes….!!! boleh pengsan kalau peminat fanatik JB tengok!
  • ishhhh… perkara ni masih lagi menjadi tanda tanya
  • membuat perasaan ingin tahu aku tuh membuak-buak sampai melimpah ruah macam banjir kilat
  • so aku cari lah ade tak video lain yang berkaitan dengan berita nih.. tapi setakat ni aku tak jumpa apa apa lagi
  • so… nanti kan aje lah ye. entah betul ke tidak pasal justin bieber nih sebenar nye lelaki 51 tahun yang menyamar aje

 

 

ohhh ye sebelum apa apa jom lah tengok klip video terbaru Justin Bieber – U Smile

(teringin nak tanya model dalam klip video nih. dia pegang tangan Justin Bieber tuh ade rasa kasar macam tangan orang tua 51 tahun tak? haha)

 

 

 

 

 

Currently listening to : U Smile by Justin Bieber

perasaan : u smile, i smile :)


10 ulasan:

  1. this is really fake la sayanggggg...
    Onion Press just making prank...
    thats wut Onion stand for...

    BalasPadam
  2. read this >>> http://www.yiedpozi.info/2010/10/adakah-benar-justin-bieber-pedofilia.html

    BalasPadam
  3. this is a prank. onion news mmg suka buat news prank cmni smpai ade certain news in their web yg org percaya bulat2.

    untuk gelak2 ok la.hehe

    BalasPadam
  4. erm....haha..macam2 btol dunia ni...adessss

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay