Selasa, 5 Oktober 2010

Filem Pendek - PART 3

episod sambungan

 

IMG_4289

  • waktu meluang masa dan bermesra-mesraan bersama krew dan talents
  • hidangan hebat dari kedai Sup Power kat MAIS memang terbaekk
  • waktu tengahari dinyamankan dengan gelas gelas diisi teh o ais kegemaran aku
  • sesi mengenali diri dan mencari keserasian

 

IMG_4308

  • semua pandang apa aku tak tahu
  • siapa ambil gambar ini aku tak tahu
  • apa aku tahu gambar sudah wujud dalam folder selepas Iejam memulangkan pendrive biru Kingston

 

IMG_4382

  • Iejam kata beliau nak try mekap pulak lepas ni
  • mana tahu beliau bakal kelihatan lebih cun + woww + amazinggg
  • tapi aku tak snaggup membayangkan nya pun!!
  • ohh ye ini semua tipu, drama bertaip semata-mata, gila ke apa Iejam mahu mekap???

bersambung lagi…..

 

 

 

 

currently listening to : Heartless by Kris Allen

perasaan : gembira dengan macam macam perkara


1 ulasan:

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay