Jumaat, 1 Oktober 2010

Relationship Status?


  • wahhh sudah ada yang baru
  • aku tak tahu lah mende nih dah lama ada atau  baru lagi
  • BUT aku perasan ni tiga empat hari ni


  • tengokkk dah ada dua option baru kan???
  • separated dan jugak divorced
  • soooo.. more option lah lepas nih??? heheee~ 
  • ade jugak yang tanya aku, apa status sebenar aku???



  • relationship status aku?? hahaaa
  • saje je letak divorced. gedix gedix meyhhh
  • malas aku nak letak status sebenar.
  • hanya sesetengah orang sahaja yang tahu status sebenar
  • kadang kadang aku tukar jugak relationship status aku tu
  • tapi aku lebih suka letak yang bukan bukan.. macam married la, divorced
  • ehmmm... kalau ade option "scandalous" maybe yang tu aku letak kot!!! 
  • hahahaaaa~





currently listening to : Pasangan Yang Tepat by Marshanda
perasaan :kini kau ada ku jadi berubah

5 ulasan:

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay