Ahad, 3 Oktober 2010

Rezeki Contest, Sekali Lagi

  • dah tak reti nak cakap apa
  • apa yang aku mampu cuma bersyukur sangat sangat
  • sekali lagi, aku dipilih menjadi pemenang untuk sebuah contest yang pernah aku masuk dulu
  • ingat lagi tak The MOST Contest oleh Cik Huda kiut kiut iteww???
  • hehehee saya join karena masa tu saya tengah mood sukewww nak join contest
  • tak sangka pulak terpilih kan..
  • ouhh sebelum semua salah faham saya ni sekali lagi…bukan pemenang utama
  • tapi pemenang tempat kedua. itu pun aku dah sangat bersyukur okeh! terima kasih daun keladiiiiii Cik Huda kiut kiut
  • ade contest nanti saya join lagi :)

 

menang

nak tengok dengan lebih jelas sila lah klik cepat cepat pada gambar di atas.

 

ehehheee.. speechless! thanks Cik Huda

 

 

 

 

currently listening to : Tak Ada Logika by Agnes Monica

perasaan : suke lah, kau ade? hehee.. (ini tidak berkaitan dengan entry)


5 ulasan:

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay