Sabtu, 9 Oktober 2010

Tambah Lagi Satu ? ? Saya Sayang Nuffnang!

  • weeehuuuu.. alhamdulillah rezeki lagi.. rezeki lagi…!!!
  • hehheeee….. hati  tiba tiba meronta nak check akaun Nuffnang aku…
  • so ini lah kejutan dari pihak Nuffnang

 

nuff

 

  • Wahhhhh.. bersyukur nye aku bila tambah satu lagi Buffered Earnings (BE) dalam akaun aku
  • heheheeee… ehhh aku baru perasan aku dapat Metered Earnings (ME)
  • errr… sebenarnye aku kurang mengetahui mengenai ME tuh…
  • so ade sesiapa tak yang sudi explain kat aku yang tak mengerti apa apa nih???
  • heheheee… tenkiu sekali lagi kat Nuffnang
  • dan tenkiu juta juta kali kat semua visitor blog daku yang tak seberapa nihh…~

 

 

 

 

currently listening to : Yunk by Wali Band

perasaan : lagu ni comel aje???


9 ulasan:

  1. salam,
    bila BE tu dah tamat kempen dia akan bergerak jadi ME. :)

    BalasPadam
  2. tahniah2.. hehe

    Lepas kempen kat Buffered tu abes, dia akan jadi Matered.. huhu.

    so, sentiasa pastikan buffered tu btahan lama..

    kalau salah, ampun.. ekeke

    BalasPadam
  3. jelesnya...xpenah dpt cek dr nuff lagi...sob3

    BalasPadam
  4. salmia :

    ouhhh
    oke
    thankss for the info
    :)

    BalasPadam
  5. pinky :

    hehe
    cmne lak nk buat BE tahan lama?
    :P
    hehehe
    btw thanxx

    BalasPadam
  6. lea :

    hehe
    sy ni pun
    lmbt lg nk dpt check nuffnang
    :P

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay