Sabtu, 9 Oktober 2010

Tag Untuk Artis (Ohhh ARTIS kah Aku ? ?)

  • haaaa.. nama tag pon nak meletop tawwww
  • ko jangan main main ni tag untuk artis aje okehhh,.. bukan lah artis umpama Siti Nurhaliza atau Faizal Tahir
  • tapi artis blog..!! OHHHH ARTIS SANGAT KE AKU??? aku tak pernah anggap diriku seperti artis
  • sebab aku cuma manusia bernama Nisa.. yang suka blogging!! itu sahaja :D
  • sooooo tag yang daku dapat neh dah lamaaaaa.. adehhh sorry ye Cik Anish lama lak masa yang Nisa amik untk jawab tag nih
  • bukan apa.. kekangan assignment yang melambak di depan mata membuatkan daku tak sempat sempat nak jawab tag.
  • okeh okehhhh sebelum merapu dengan lebih lanjut meh laa kita tengok tag apa kah ini

 

Syarat Tag Untuk Artis :

  • kena amik gambar handbag / bag korang
  • then snap gambar barang barang yang ada dalam beg (semua okeh!! tak kira.. HA HA HA)
  • lepas tu cerita serba sedikit pasal beg tersebut dan juga barang barang di dalam nya
  • lepas tu… tag la sape sape yang korang rasa artis blog. haha!!!

 

IMG_4767

KISAH BEG ? ? ?

  • aku punye beg tak seberapa nak dibandingkan dengan bag orang lainnn ye tak? hehe
  • tanggal 7 Ogos 2010, maka rasmi sudah beg ini menjadi milikku wahahaa~
  • beg ini aku risik setelah sekian lama aku berjalan jalan di Sungei Wang Plaza
  • aku tidak lah merancang untuk meminang beliau
  • tetapi hati sudah terpikat kali kedua (????) aku bertentang mata dengannya.. ngeeee~
  • maka dengan sokongan dari my sis, Shereen, aku bernikah juaaa dengan handbag ini.. keh keh keh… cerita nak gempak bagai.. hehee.. beg ni my sis yang pilih…
  • dan bag ni 2 in 1, boleh jadi handbag, boleh jadi sling bag sebab beliau ade tali panjang yang boleh attached tu

 

IMG_4769

KISAH BARANG DALAM BEG ? ? ?

barang barang dalam beg daku selalu berubah-ubah mengikut keperluan aku bila nak keluar. gambar di atas merupakan barang barang yang ada dalam beg daku ketika gambar ini di ambil.

 

1. Kad Matrik

wajib di bawa jika aku guna bag ni untuk pergi kelas. aku tak sanggup di sama pak guard gara gara tak bawa kad matrik ketika masuk ke kawasan kampus. ohh tidak tidak..

 

2. Purse

purse murah. haha aku beli dengan adik aku. masa beli purse ni aku desperate gilaaa nak purse sebab purse lama aku koyakkkkk…!! so harga pun sploh hengget. rembat aje lahhh…!!

 

3. Losyen

ehh hello ini bukan losyen takde jenama (haha unsur riak di situ) losyen ni wajib ade setiap kali aku keluar. aku pakai losyen Enchanteur : Romantic. aku letak dalam botol kecik supaya senang aku nak bawa ke mana mana..

 

4. Silky White Lightening 2-Way Foundation

bedak baru beli…. hehee.. wajib lah bawa ke mana mana… biasa nye aku keluar pakai BB Cream aje. tapi kalau tiba tiba ade sesi gedik gedik amik gambar atau pergi berjumpa orang orang tertentu ke boleh laa touch up sikittt.. kah kah kah

 

5. Kunci Rumah

hahaa WAJIB SANGAT ada okeh. tak boleh keluar masuk rumah nanti…!!

 

6. Sony Ericsson K850i

IMG_1676 ouhhh my baby mmuah mmuah…!! ahha handphone kesayangan ever..!! walaupun tak secanggih dan tak semahal henset orang lain tapi aku bangga dengan handphone aku yang ni.. handphone ni along aku si Meuz Angelo yang beli dan guna dulu. tapi setelah beliau menerima Sony Ericsson Experia dari bapak kesayangan, maka handphone K850i ni diwariskan kepada aku.

 

 

7. Contact Lens

Picture1725wajib ada.. reason? sama macam nombor 4. hehee…. (gambar aku pakai contact lens)

 

 

8. Vaseline Petroleum Jelly

wajib jugak.. cuaca yang panas buat bibir aku kering..!! ohh no no no… nanti muka dengan bibir kering nampak macam kembar kepada mak lampir dan kaum kerabatnya. so vaseline ni aku pastikan sentiasa ada untuk bikin bibir aku kekal segar dan comel. HA HA HA…!!! (sila jangan muntah)

 

9. Maybelline Color Sensational : Moisture Extreme Lip Colour (Raspberry)

my new temptation…!! hehee suka dengan warna nya.. lipstick ni selalu je ada dalam handbag ni, tapi tak selalu pakai. just pakai kalau nak pergi event aje. most of the time i just need my vaseline

 

10. Lipgloss IN2IT

dah lupa warna apa… beli kat Guardian sebab tengok kawan pakai macam gorgeous aje. hahaaaa~

 

11. Avon Blackest Black Eyeliner

yeehuuuu.. favourite eyeliner ever… sebelum ni aku dah try macam macam jenis eyeliner.. yang liquid, gel, pencil, sume dah try.. macam macam jenama dah beli tapi mata aku ni tetapppppp berkenan dengan eyeliner Avon nih… ouhhh ye eyeliner ni laaa yang aku guna dalam entry Nak Mata Bulat?? sebelum ni.

 

IMG_1099 EDITEDme and my bag… hehe masa ni aku guna sebagai sling bag. baru laa nampak keremajaan sikit.. ouhh aku snap pic ni tanpa sempat adjust tali beg itew..!!! panjang sangat kan?

 

 

  • hoooo okeh okeh cukupp cukuppp…. memang agak banyak kan barang aku usung ke sana sini dalam handbag aku hahaa!!!
  • bukan ape.. aku ni jenis yang berjaga jaga dan prepare dulu.. so ade je benda yang aku akan prepare siap siap dalam handbag.
  • hehee sorry lah kalau korang rasa barang barang dalam handbag aku agak tipikal dan entah apa apa
  • ehhh beg aku kan, so barang aku lah. keh keh keh… hmmm.. nak tag siapa yaaaa???
  • hahahaa.. berikut adalah manusia bertuah yang mana aku teringinnnn nak tahu ape kah isi kandungan beg mereka :P

 

Salhah Suhot

Supiha Hasim

Ayna Tan

Puteri Nurhafizah

 

heheee.. tak sabar nak tahu ape yang kandungan beg meraka :P

 

 

 

 

currently listening to : Impossible by Shontelle

perasaan : impossible…!!!


12 ulasan:

  1. thanx nisa dah jawap tagged...btoi ckp nisa...beg kita kan...suka hati la letak ape pown...hehe

    BalasPadam
  2. anish :

    hehe
    sorry tau anish... nisa balas lambat.

    BalasPadam
  3. oloh, suweet...
    bestnya, brg sket jer dlm beg. klu naz..dah belambak..main sumbat jer sume..cian beg naz =.="

    BalasPadam
  4. xpe nisa...anis fhm nisa kn student...mmg bz...nisa nk jawap tagged 2 pn dh kre ok...heee

    BalasPadam
  5. tag ni baru best. aku tak sabar nak buat. hahaha.

    BalasPadam
  6. naz :

    hehee
    kalau beg sbelum ni mmg byk brg nisa
    beg ni kecik, tu yg brg pun ckit

    BalasPadam
  7. puteri :

    haha
    aku nak tengok gak ape dlm beg pusaka kau tuh..
    kui kui
    ko jgn letak iguana sudahhh
    :P

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay