Ahad, 28 November 2010

BOLA ? Cool.

 

  • WHOAAAA … aku ke ni?? aku ke ni?? bercerita pasal bola? Ohhhh my!!! Demam kah aku?? wahahaa
  • oke kata lah aku ketinggalan zaman atau tak cool ke ape, aku tidak peduli okeh!
  • YA memang dulu aku tak minat langsung bola! Itu dulu laaa… Sekarang, minat tu dah datang sikit sikit okehh!!!
  • Wahahaaa.. ini pengakuan ikhlas lagi jujur okeh.

 

cats

  • Aku mula tengok bola secara serius semasa EPL dulu.. ala yang Chelsea vs Sunderland tuhhh…
  • Menonton secara serius means that aku tengok dari mula sampai habis okeh.
  • Mulanya aku macam terpaksa tengok game nih sebab along aku yang pasang channel bola.. aku lak takleh tido. So tengok je la.
  • Konon nye dulu aku sokong Chelsea.. tapi Chelsea kalah lah pulak dengan Sunderland kan.. kuciwa kejap aku. abang aku pon cakap pemain Chelsea main macam ayam. Erkkkk peminat Chelsea jangan marah!!!

 

So, satu malam yang indah lagi hening (cewahhh melampau tuh metafora!), Shah a.k.a. CEO company Aryan Works telah ajak aku dengan Amira lepak lepak suka hati…. Tak tahu lah pulak malam ni ade game…!!! So, aku join la tengok…

jeng jeng jeng…

mu

  • Aku pon tengok lah game ni… sekali aku rase macam excited giler bila MU start sumbat sumbat gol.
  • Hahahaaa.. aku suke lah MU..!!! Bila Berbatov sumbat gol ketiga untuk MU, aku pon sorak lah sekali.. haha gedik meyh aku.
  • Ape ape pun tahniah MU, 7 gol okeh!

 

IMG_7488Muka memasingggg.. wuuu bukan main khusyuk tengok game MU. hehe

 

IMG_7491Yeahh bebeh Amira pon terbangang bangang tengok bola. Hahahaa terkujat jugak beliau bila orang duk bersorak sorai masa gol.

 

IMG_7492Ini Shah abang CEO nye.. haha.. tengok tuh muka aku excited abes dah tu. Peminat MU. Wannabe beb! haha

 

 

hehehe oke now I know watching football game is cool. hehehhe

lepas ni nak tengok lagi boleyh??? haha!! gedik gedik gedikkk lah aku. konon aje ni.. esok esok pudar balik semangat haha!!

oke game kali ni nasib baiklah exciting. kalau tak, aku balik tido awal lah.. haha

oke abes dah cite. bye bye. tido!!

 

 

bicara : What an exciting game. 7 goals from MU, and 5 of it made by Berbatov? Come on B, you don't even give 'em a chance huh


8 ulasan:

  1. malam ni Chelshit.. eh, Chelsea kalah lagi.. Andy Carroll sumbat sebijik gol malam ni..

    Drogba, patah kaki malam ni.. igt ye semua..

    BalasPadam
  2. grr. bengang jer time chelsea kalah lawan sunderland tuhhh..
    cam nk nangess je. :(

    BalasPadam
  3. hizami :

    haha
    sokong MU kah anda??
    ^^

    BalasPadam
  4. Meuzangelo :

    Drogba patah kaki?
    oke dia mmg main macam ayam.
    kui3~

    BalasPadam
  5. Hahahaaa Man Utd Mmg Hebat Sbb Masih Kekal Record Tanpa Kalah.....

    Booooo to Chelsea....kihkihkihkih

    p/s:Dari dulu lagi minat Man Utd =)

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay