Sabtu, 25 Disember 2010

Day 27 – What kind of person attracts you?

  • Whaaa ini menarik giloss okeh. hahahaa mesti ramai ternanti nanti nak baca.. okeh ini statement sangat perasan. cepat cepat gimme a penampor. ahha
  • Oke aku buat entry ini general okeh.. untuk lelaki dan juga perempuan

 

IMG_4749Boy friends.

WHAT KIND OF GUY THAT ATTRACTS ME?

  • Dulu aku pernah listkan sedikit characteristics lelaki yang aku suka dalam ENTRY INI. Tapi jujur aku katakan list itu sedikit demi sedikit berubah selepas aku melalui pengalaman dalam alan percintaan cewahh!!!
  • Masuk je umur 19 tahun, satu perubahan besar dalam hidup aku adalah mengenai perkara yang berkaitan hati dan perasaan ni lah! Oke part geli la pulak. haha
  • Hmmm.. list yang pernah aku buat tadi sedikit demi sedikit aku abaikan.. kerana apa??? Kerana aku tak mahu demand sangat.
  • Someone told me this before : “kita x spttnye mencari seseorang yg sempurna kerna kita lah yg ptt menyempurnakanya.”
  • Tapi seringkali lelaki yang hadir dalam hidup aku adalah lelaki yang tidak ikhlas pada aku. Ouhh TRAUMA!!!

fahrinDapat yang macam Fahrin Ahmad besh nih.. tak pun, dapat Fahrin terus!! I love you, Fahrin!!

 

 

gegurls betolGirl friends (pic credit to : Afif Khairi)

WHAT KIND OF GIRLS THAT ATTRACT ME?

  • Ouhh jangan ingat aku lesbo ke hape!! Aku listkan perkara perkara dalam konteks persahabatan ye.
  • Jujur aku katakan, aku jenis tak memilih kawan. Tak kira darjat / taraf atau apa apa aspek pun. :)
  • Sering kita ada masalah dengan seseorang sebab kita tak suka pada tabiat / sikap orang itu.
  • Tak suka pun, tak suka jugak. Tapi nak buat macam mana.. Manusia tak sempurna. Aku takleh nak benci orang sangat.. sebab di sebalik itu akan timbul perasaan kasihan sangat pulak.

P/S : Refer to this ENTRY. thank you.

 

Oke I better stop before merapu lagi! haha. Bye bye.


8 ulasan:

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay