Jumaat, 28 Januari 2011

Ada lagi ke lelaki macam ni???

Please, hayati lah kisah Chris Medina, seorang lelaki yang hadir ke ujibakat American Idol.

 

 

  • Kali pertama aku tengok video ni, adalah kerana aku tertarik dengan tajuk video. Lelaki ni menyanyikan lagu Breakeven, lagu favourite aku dari band The Script.
  • Tonton pulak kisah beliau. Aku menangis! Tersentuh betul di dasar hati aku!
  • Ikhlasnya beliau mencintai teman wanitanya. Sehinggakan walaupun gf nye tu accident sebelum sempat dorang kahwin, dan menjadi kurang upaya, dia tetap setia di sisi gf nya.

 

What kind of guy would I be if I walked out when she needed me the most?

Chris Medina

Ayat ni bikin sentap oke. Sangat.

  • Dah tu, beliau nyanyi lak dengan penuh perasaan. Kali pertama dengar, aku menangis! Meremang bulu roma aku.
  • Kali kedua tengok, aku tahan je air mata. Kali ketiga, air mata aku biar bergenang.
  • Sebab apa aku rasa sedih sangat, aku pun tak tahu laa… Ada lagi ke lelaki yang seikhlas dia ni? Yang mencintai tanpa syarat? Yang menyayangi tanpa batasan walau apa pun keadaan teman wanitanya?
  • Syahdu kejap aku tengok video ni. Hope Chris Medina berjaya dalam American Idol.

 

 

Lagu best. Bye bye.


44 ulasan:

  1. Insyaallah. Ade lg lelaki mcm ni kat muka bumi Allah ni. Ade nasihat dari sahabat Nabi, seingat saya, berbunyi, "lelaki yg baik tuk perempuan yg baik"

    BalasPadam
  2. Saya yakin ada.. sebab Allah dah ciptakan berbilion manusia.. Takkan lah dalam sebanyak itu tak ada satu.. paling koman pun seribu ye tak?? Hehehe.. Cuma kita berdoa dan diharapkan agar berjumpa dengan yang diingini..

    BalasPadam
  3. sebakk jgk kot mse tgok tdii. ade lagi ke laki mcm nih ? :)

    BalasPadam
  4. @Ibnu K

    insyaAllah..
    semoga bertemu dgn yg sebaiknya :)

    BalasPadam
  5. hmm..aah sedih gile ble tgk..
    ad lg kn laki cm tu kt dunia nie...

    BalasPadam
  6. huhu,tak psl2 naz nanges kt ofis tgk this video.tacing.

    BalasPadam
  7. omg ... sangat tesentuh ati ni tgk ...siyes sedih :(

    BalasPadam
  8. terharuuu , sedih tengok gf die jadi macam tu . lelaki yang baik :)

    BalasPadam
  9. saya lelaki dan saya nak nanges kuatkuat :S

    BalasPadam
  10. sumpah terharu.air mata pun bergenang2...huhu....

    BalasPadam
  11. huk3. sy pon nanges. sedih.

    BalasPadam
  12. B'doa byk2 semoga menemui lelaki seperti tu..

    BalasPadam
  13. perempuan tu cantik gile.
    sekelip mata je kecantikan tu kene tarik.
    astaghfirullah al azim.
    terkejot gile.

    tapi siriyes.
    zami sedih gile tgk perempuan tu.
    sedih sebab nasib die.
    dan sedih sebab terharu tgk lelaki tu.
    hurmmm.

    BalasPadam
  14. @Syarifah Nornazrah Al Yahya

    huuu sabor naz...
    nisa pon tah bape kali tah nanges...

    BalasPadam
  15. @norien arshad

    wuaaa kak norin...
    marilah nanges sama2.. wuwuuu~

    BalasPadam
  16. @..hizamirahim..

    haaa... kan??? cantik betol perempuan tu...
    tp accident terus jd camtu.. nisa tgk pon terkejut n sedih sgt...

    tu lah... keihklasan laki tu betol2 bikin air mata ler...~

    BalasPadam
  17. Nisa.. sedih sgt nih :(
    Macam mane kalau perkara tu jadi kat diri sendiri kan.. boleh tak kita hadapinya..

    BalasPadam
  18. tumpang tanye..macam mane nak cari laki macam ni??

    hahhahaha

    BalasPadam
  19. @Deeyaudeen Sabri

    tu lah abg udeen.
    kalau menyayangi ni kena ikhlas.

    BalasPadam
  20. i've watch it!!sedih ok :(
    muke not bad tp fiance dia dah jadi mcm tu pun dia still syg!!ni baru la contoh true love

    BalasPadam
  21. @balqish jaffri

    yupp...
    Tuhan mmg nak uji dia kot, sbb gf dia accident just two months from their wedding date.
    nasib laa laki ni ikhlas :)

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay