Selasa, 25 Januari 2011

CONTEST : Sexy Back

  • Ahhaaaaaa aku rasa aku dah pernah kena tag kot contest ni. Tapi aku tak ingat laaaa…
  • Ye la, mood nak join contest ni dia on off sikit dua tiga minggu nih. ahahaaa~
  • Sekali, aku terus terjah sendiri blog tuan punya contest. Oke, jom join contest yang menarik nih!

 

hh

  • Klik pada banner contest untuk mengetahui terma dan syarat mengenai contest ni oke.
  • Oke meh tengok sat gambar yang aku pertaruhkan….

 

DSC_0252 WTR

  • Heeeee nampak takkk??? Oke boleh laa kot. Heheheee…
  • I’m tagging : Amira Farhana
  • Oke dahhh :D

 

Bye bye.


31 ulasan:

  1. kurang sexy tu nisa
    tp good try la
    hehe

    BalasPadam
  2. kurang sexy tu nisa
    tp good try la
    hehe

    BalasPadam
  3. wahh! kompom menang niii! heheh.... good luck syg!

    BalasPadam
  4. huwaaaa.... gorgeous sgt dear. i like... memang seksi... :)

    BalasPadam
  5. heee..menarik nye contest ni. tapi x berani nak join.kwang3..gambaq kita x lawa mcm akak.
    correction:kita x lawa mcm akak..;)
    salam kenal kak...

    BalasPadam
  6. @LoLyat Gang

    hahaha
    sexy back to nama contest je laaa :P
    heheh
    ape2 pon tenkiu,

    BalasPadam
  7. @anassuhada


    hehehhe
    thanksss
    auwww sexy kahhh??
    :P
    hek hekkk~

    BalasPadam
  8. Nice pose..
    gud luck Nisa..

    from Nisa kuasa 2...
    ehehe

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay