Ahad, 30 Januari 2011

REVIEW : Secret Lush Lipstick

  • Selamat pagi ahad semuaaaa… weehhuuu bangun pagi kena lah ceria ceria meyh.. InsyaAllah sepanjang hari pon akan turut ceria jugak!
  • Ouhh ye ape tah mimpi aku pagi ni nak buat review pasal produk yang aku beli baru baru ni..
  • Ehhh tak adelah baru sangat pon.. Errr dah dua minggu agaknye?? Ahh persetankan tarikh nya. Nak review jugak! Ahakss…

 

blogLush Lipstick from Secret

blog3Code : ILL04 Barely There

 

  • Kenapa aku dok beria nak review lipstick ni?? Semestinya lipstick ni best okeh! My fav la so far :)
  • Aku tak pernah pakai jenama Secret sebelum ni. Kalau pakai pun, tu masa guna tester kat Guardian / Watsons. Hahaa!!
  • Ouhh ye, untungnya masa aku beli lipstick ni, tengah sale! Nak habiskan stok kot?? Harga asal (menurut promoter tu) ialah RM20 something kot… Tapi aku beli lipstick ni dengan harga RM6.00 ye. Cepat para perempuan sila jeles. Ahaks…

 

blog6

  • Ececehhh posing nak gaya sapu lipstick aje kan.. Hehehe aku nak review barang, mestilah aku kena guna dulu kan kan?
  • Dah lebih kurang dua minggu kot aku guna lipstick ni. Pendapat aku? I like it bebeh! Sesuai dengan aku.
  • Warnanya pula ala ala nude pink. Dia pink, tapi tak pink sangat. Tapi bukan macam pink lembut. Ahhh susah pulak nak explain! Nude pink ah.. paham tak? Hehehee..

 

blog7

blog5

  • Heeee aku suka natural look pada bibir aku bila pakai lipstick ni. Sumpah nak beli lagi! Sale still on okeh!
  • Tapi semalam aku pergi lagi ke Plaza Alam Sentral.. lipstick code ni sold out okeh!! Sold out!! Huuu makan hati nokkk..
  • Kalau tahu lipstick ni best, memang masa beli tu aku dah rembat dua tiga jibik! :(

 

blog4

  • Oke ini rupe bibir aku bila gambar di ambil di luar, kena cahaya matahari.
  • Warna ala ala nude, natural dan tetap berseri oke. Yelah.. nak pergi kelas aje pon. So no need la nak pkai lipstick merah mak ngah oke.
  • Aku lagi prefer lipstick warna warna macam ni. Memang sebelum ni aku ade lipstick pink, tapi setelah lama mencari baru laa aku jumpa lipstick warna macam ni.
  • Dan… oh ya, no need nak berbelanja besar sangat kalau nak cantik :) Memang betul barang berkualiti dan mahal itu bagus tapi sebagai seorang student korang tak rasa ke korang should be more economical sikit? (Ehh betul ke ayat haku neh?)
  • Ye lah.. kalau time muda remaja pon dah boros, nanti dah kahwin, dah berumah tangga, macam mana nak uruskan belanja rumah? Ye tak? (Tapi duit berkepuk kepuk tujuh keturunan tak habis tu lain cerita ye ? :P )
  • Eh eh cite pasal kahwin lak. Hahaaa oke lah! Pergi dulu ye! (Kenapa aku rasa pipi aku dalam gambar2 nih macam dah naik je???? =.= )

 

 

Happy birthday in advance :) Bye bye.


40 ulasan:

  1. @Salhah Suhot

    tu lahhh..
    sold out lak :(
    cheesecake betoll...

    BalasPadam
  2. huu , nak jgk .
    kak lisa comel laaa .pipi chubby sikit pn tkpe :)

    BalasPadam
  3. cantik colour dia + murahhhh plak tu..

    BalasPadam
  4. @hana

    haha
    thanks..
    err my name is Nisa.. not lisa
    :)
    tenkiu...

    BalasPadam
  5. lawalah kaler lipstick tuh.

    BalasPadam
  6. @Nisa A [Saya Suka Menaip]

    ggrr~

    comel !

    mate boso !

    p/s : sy x pandai pkai lipstick lah kak nisa ! huhu! sadiskan.

    BalasPadam
  7. ehhhhhhhh , maaf . silap g taip lisa plak -__________-

    BalasPadam
  8. ala, it's ok nisa. i rasa one stick tu pun dah long lasting :) boleh pakai for months. ntah2 once u habis guna stick tu, u come across better lipstick. try new color pulak, xda la boring kan. hehe

    BalasPadam
  9. @ween

    haaaa
    ye tak ye jugak kan??
    :D
    heheee~

    BalasPadam
  10. yup, sale gila2.. :) btw, crk gak lipstick colour tu.now dah tau !

    BalasPadam
  11. like3x... baru rembat last week... heheehhe...


    nisa tak join gathering kat ts ea?

    BalasPadam
  12. @yad'z

    hehehe beli jugak ke?
    kat mana??
    nope.. tak join..
    penat lah smlm seharian keluar~

    BalasPadam
  13. aritu nisa kate x ske pakai lipstick
    skang suda ske
    buat mata x berkelip la pandang nisa pasni

    BalasPadam
  14. yup mmg seswai sngt ngan nisa warne tu ha...;)

    BalasPadam
  15. nape xckp awl2 best cz smlm g t.s ade nmpk product ni..kalo tw best tangkap sebijik da smlm,,hahaha

    BalasPadam
  16. aihh, mcm kat sabah takde lagi arr brand secret ni..wuwuwuw

    BalasPadam
  17. @LoLyat Gang

    ahahha
    tu lah..
    dah jumpe lipstick besh, suke lak pkai :P

    BalasPadam
  18. wow..sangat sweet laa..like
    aritue silky durl pun wat sale lipsik..7..de mcm gliter2 sket..

    but..that colour nice to you..

    BalasPadam
  19. orang cantik,pakai apa pun cantik. HUHUHUHU

    BalasPadam
  20. kamo sangt gorjes! hehe :P arep dah follow blgo nih! hehe :P

    BalasPadam
  21. nisa, muke nisa cam raja farah r :P

    BalasPadam
  22. @WaNnY

    ahahahha
    tang mana pulakkk mcm raja farah nehhh???
    ahahaha
    xde lah. mne ade :D

    BalasPadam
  23. oh..ramai plak kumen..hehe..jge elok2 ye..jgn kasi ilang lagi..=3

    BalasPadam
  24. wah dah lama entry ni tp sy baru singgah.. sy pun penah try lipstick ni, bau die mcm coklat kan.. wangi rase nak makan.. tp dulu mase beli tu ambik kaler brown sgt, so bile pakai rase mcm sapu coklat atas bibir.. huhu

    next2 time nak try beli kaler ni.. :D thanks for the review!

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay