Ahad, 30 Januari 2011

Dua ribu sebelas = 2011

  • Whoaaaa…. what a day! Pada 29 Januari aku rasa aku tak lekat pon kat rumah! Huhuuuu~
  • Kul 11 lebih keluar rumah, menuju destinasi KL Sentral.. bertemu Kak Jue dari Modish Mode House. Untuk apa?? Hehee tunggu….
  • Dari Jalan Cochrane, Cheras.. Sri Gombak, Plaza Alam Sentral Shah Alam dan Uptown Shah Alam Seksyen 24!
  • Fuhhh what a day! Sampai ke rumah bukak page wajib yakni Facebook dan Blogger! Dan tak sangka betol follower aku dah meningkat kepada 2000++
  • Whaaaa terharu makkk!! Hek hek hekk…

 

Capture

  • Haaaaa lucky number! Follower blog yang aku capture tadi ialah 2011…! Sama dengan tahun ni!
  • Dan follower bertuah itu adalah….

 

30496_103173276397293_102507949797159_27300_2809708_nSURAYA FADHILAH

 

  • Minta maaf ye dear, aku amik gambor kau kat fan page hang. Heheheee…
  • Thanks dear Suraya sebab sudi follow blog I yang tak seberapa ni…
  • Ouh ye, blog awak warna pink jugak! Suka lah :D
  • Bagi aku blog kau dah cukup cantik, comel dan kemas. Suka lah.. Tak serabut mata menatap skrin tau. Hehehee
  • Widget pulak tak keterlaluan, tak ada lah yang terbang sana sini tu kan.. Hehehee.. bagus bagus :)
  • Keep it up girl… :)
  • Ouhh ye sesiapa yang membaca… jom singgah blog Cik Suraya kita ni : Iela Diam Diam

 

 

Alhamdulillah Smile Bye bye.


16 ulasan:

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay