Isnin, 31 Januari 2011

Skodeng Youtube.. Jumpa video..

  • Hah! Sebut je youtube jangan nak ber-prasangka sangat yeh. Hohohooo korang ingat aku tengok ape kat youtube haa???
  • Balik kelas tadi, aku dengan rushing ke ATM Maybank nak bayar sewa rumah dan bil api air..
  • Lepas tu kena hujan rintik rintik banjir bergelora, memang pening laa kepala aku wuwuuuu~ Sensitip!
  • Takde ahhh tadi aku pergi tengok klip video lagu Only One by Yellow Card. Lama tak dengar lagu ni. Best!
  • Ouhh lepas tu entah macam mana boleyh pulakkk jumpa video tutorial yang best!

 

Tuan punya video bernama Nur Nasuha. Dan menurut kajian yang telah aku lakukan, hehehee beliau mempunyai laman Tumblr, jom terjah !!!

  • Haaaa.. ohh menarik sunggoh! Satu wide pashmina, ade laa dalam tiga or empat gaya boleh buat..
  • Nasib laa aku ada pashmina yang makteh aku bagi, telah ku rembat dari emak. Weeeee…
  • pashmina lembut lagi best itu telah aku gunakan untuk ber-eksperimentasi dengan gaya shawl yang ditunjukkan di atas

 

Picture2233

  • Erkkkk!! Taliban!! Eh bukan! Ni aku laaaa.. hahaa ni gambor kengkonon malu ahh nak tunjuk hasil eksperiment aku tadi.

 

Picture2240

  • Yeaaaaaa inilah rupa aku yang tak semenggah selepas mencuba gaya gaya yang ditunjukkan dalam video tutorial di atas.
  • Ouhh ye gambar aku nih aku amik yang style last sekali (kot????) dalam tutorial nih.

 

muke burok

Nahhh muke burok! Hahahaaa…

 

 

Bye bye.


39 ulasan:

  1. heheheh.. yuyu suka pakai cara ni bila nak keluar mane mane sekejap je :)

    simple

    BalasPadam
  2. Sangat suke bereksperimentasi dgn tdung ^^

    BalasPadam
  3. haha.. bilik bujang.. teringat zaman study dulu..

    BalasPadam
  4. sys nisa comel >,< suke dgn gamba yang bawah sekali tuh

    BalasPadam
  5. hahahaha... hahahaahahah.. hahahahahahahhaha... tak tahan nen gok gambar lastt... hohohhoho.. hadeihhh... [pengsan]

    BalasPadam
  6. @yad'z

    ahaaaaa
    pengsan??
    yadzzz bangunnn.. (sambil tampar2 pipi)

    ehhehe~

    BalasPadam
  7. nisa..nape tak boleh tengok pun..video nie private la..huhu

    BalasPadam
  8. @teenot

    laaa ye ke..
    bru td tgk oke je.
    oke lah, i'll see what i can do eh.

    BalasPadam
  9. huhu..xtau la nape..dah bukak kat you tube pun still tak boleh..

    BalasPadam
  10. @teenot

    aah laaaa
    xleh nak tgk...
    alaaa nape niii xbesh laa cmni. huhu

    BalasPadam
  11. nisa private ah video ni.. awk buat la tutorial die balek eh?? :)

    BalasPadam
  12. nisa..u tlg la ajar macam mana nak buat..huhu

    BalasPadam
  13. alah tak boleh tgk la video tu,apa kata kak nisa buat tutorial mcm tu juga,please? :(

    BalasPadam
  14. @meyra

    akak pon sbnrnye lupe ahh camne. hehehee~

    BalasPadam
  15. alahai macam mana nak try style mcm ni? :(

    BalasPadam
  16. @meyra

    i rase u try my tuto pon leh jd lebih kurang cmni kot, just tukar shawl tu, gunakan pashmina.

    check out Video tab kat bwh header tu.

    BalasPadam
  17. dah bangunnnn.. tengok balikk... arhh.. pengsan..~~~

    BalasPadam
  18. aaaa...npe video tu private ae?

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay