Selasa, 29 Mac 2011

Jeles la pulak tengok Maya Karin mesra dengan Remy Ishak!

Haihhh 4.44am??? Aku gosok mata. Betul ke ni?? Hmmm kenapa aku tak terasa langsung nak tidur nih? Kenapa dengan diri aku ni? Ke aku ni memang biologically programmed? Hah sudah ape jadah aku mengarut pagi-pagi ni??!!

ARRGGHH!! Emosi tak stabil betullah aku! Takpe.. takpe.. minggu ni aje! Ooppsss!! Hahahaa… Haihh aku tak boleh tidur. Sedikit kecewa dengan apa yang berlaku malam tadi (oke tipu, kecewa banyak!)

Malas nak layan perasaan yang kacau, aku mimpi ape entah sampai bukak website Berita Harian Online. Tup tup!! Aku nampak pelakon favorite-aku-jugak-lah bermesraan dengan perempuan lain! Ohhhh darling kau curang dengan aku ye!!

Pic credit to : Berita Harian

Wuuuu Remy Ishak kau curang dengan aku ye?? Ape ni amik gambar sandar-sandar pulak?? Kau ingat ini sandarkan pada kenangan ke hape? HOOOOOO!!! Ke kau orang dua ni bercintan cintun?

Warrgghhh gile dah aku! Padahal aku ni takde laa minat mana pon dengan Remy Ishak ni kalau nak dibandingkan dengan Fahrin Ahmad. Ooppss!!! Haha…

 

Ceritera ‘cinta’ mereka terus berlegar, bagaikan tiada berkesudahan selagi Maya, 31 dan Remy, 28, belum menemui belahan jiwa masing-masing.


“Cerita ini tidak pernah habis dan akan ada saja yang diperkatakan,” ungkap Remy sedaya mungkin cuba meletakkan noktah daripada terus berbicara soal hati.


Pertemuan petang itu memperlihatkan sikap gentleman dan perasaan hormat yang tinggi dimiliki empunya nama lengkap, Mohd Zalimie Ishak itu terhadap wanita yang sedang didampinginya itu.

- Berita Harian

Ape nih??? Apa nih??? Pengakuan bercinta ke hape?? Haishhh!!! Jeles laaa… jeles laaa.. Hahah tetibe! Giler ke aku?

 

Remy tidak kekok memimpin tangan Maya membantu wanita itu mencari posisi selesa untuk mencantikkan sesi fotografi bersama B*POP kali ini. Santai, spontan dan bersahaja, barangkali keserasian yang bertitik tolak daripada pementasan Natrah disusuli Cun mendorong khalayak pantas membuat kesimpulan ada sesuatu antara mereka.


“Seandainya perkara itu berlaku, penonton pula percaya wujud cinta antara kami berdua itu bermakna kami berjaya melunaskan tanggungjawab yang diberikan pengarah,” kata Remy meleraikan segala tanda tanya.

- Berita Harian

Ooohhhhh… Berlakon aje ye rupenye?? Hahahhaa oke tak jeles dah! Hahahah sekali lagi, giler ke aku? Sebenarnye saje je…. Remy Ishak aje ponnnn.. Nasib laa bukan Fahrin Ahmad. Hahahaa!!!

Entah sejak bila laa pulak blog aku ni jadi blog gosip artis. Wuuuu!!! Ni sume gara-gara emosi tak stabil! Hahhhh!!

More stories : CLICK HERE

 

sign NISA


12 ulasan:

  1. HAHAHA ADOYY AKAK NEY.

    *BTW, KGKWN SALU KATA MUKE ABG DILA MCM FAHRIN AHMAD =____________='

    BalasPadam
  2. hahahahahahaha..
    dear.. entry u buat dya nk gelak..
    hehe.. ;p

    BalasPadam
  3. mira pun jeles jugak ngan maya tu!huhu

    BalasPadam
  4. hehehe..
    memang diorang nampak mesra ;)

    BalasPadam
  5. nisa..fahrin ahmad nak campak mane???...hehe!
    maya cantek laa.. =)

    BalasPadam
  6. hahaha.. peminat abg remy ke???heheh
    tak dgr hotFM ahad hrtu? die dtg gtaw tade hbgn istimewa dgn maya hoke..;P

    BalasPadam
  7. kak non nie yg jeles hahhhhhhh~!!!

    =.=!!

    BalasPadam
  8. ala,rilex la dorg bru mesra2 sbgai rkan sesama artis..
    belum nikah lg kann..:)
    hehe

    http://thejavanesedove.blogspot.com

    BalasPadam
  9. heheh nisa enhh bikin panas tauu..ingat kan gossip betol la tadi..:)

    meh ke rumah..
    ~danial dan sains~
    keep in touch ye..♥♥♥

    BalasPadam
  10. cantik jer pose macam tue...so sweet

    BalasPadam
  11. PERNAH NAMPAK MAYA KARIN DENGAN REMY ISHAK NAIK SUPERBIKE SAMA2 AND STOP DEKAT RNR NILAI :D

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay