Selasa, 29 Mac 2011

More videos from 1tube.my

Fuiyooo banyak betul lah video aku kat 1tube.my nih.. malu lak aku. Hehehe ape ape pun.. semua ni merupakan peluang berharga aku untuk menonjolkan bakat aku. Chewahhhh berlagak betol aku. Haha ade bakat ke??

Wuuu insyaAllah kalau ade rezeki jadi pengacara memang aku nak sangat sangat! Ohh ye.. video yang aku nak share ni merupakan interview pertama yang aku rakam pada hari itu…

 

Memandangkan ini video pertama yang dirakam hari tu, so korang sendiri boleh tengok yang aku ade verbal failures di situ.. Maksud aku, aku macam teragak-agak dan banyak sebut “aaaaaaa….”

Huhuhuu tak ape lah.. There’s always a first time for every single experience kan? Kan? Kan?

Ohh ye satu lagi video yang baru keluar di 1tube.my ialah video di mana aku interview wakil dari NFE CONSULTING SDN. BHD. Jom tengok KAT SINI YEEEE …..

 

sign NISA


7 ulasan:

  1. haha sama IZYAN MASRI, da tengook.dila doakan k. nisa utk pape jela haha *bodek*

    jgn sombong bile bbdk FoB da msuk shah alam nnt ^___^V


    newcomer ; maceklalatralala.blogspot.com

    BalasPadam
  2. ta bole tgk..
    "video stream not found"
    nape ye? :(

    BalasPadam
  3. tak denye kita teror kalau x de yg 'pertama' kan? so teruskan usaha..nisa ada bakat tau..

    BalasPadam
  4. SRi JUJU suka suara nisa kay ! >,<

    BalasPadam
  5. insyaallah nisa..ade rezki x kemana dear..mne tahu one day dpt jd pengacara top jgn lupe kami plak..hehe

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay