Rabu, 30 Mac 2011

Tayangan short film student FCM Semester 4

Semalam aku ke UNISEL… Aku pergi ke mini event junior semester 4. Dorang buat tayangan filem-filem pendek dorang. Filem pendek dorang dihasilkan untuk subjek AVP (Digital Video and Audio Production)

 

IMG_2889Dari kiri, Are, Aten, Isha & Shera.. Suka short film dorang yang bertajuk NAFSU.

 

IMG_2888

One of the scene from short film NAFSU. Isha berlakon jadi gila pon still cantek! Dia tak pakai mekap pon cantik. Hehehee…. jalan cerita mengenai masalah sosial yang banyak berlaku zaman sekarang, which is seks bebas.. lepas tu gugurkan anak..

So dalam short film NAFSU ni, dia cite kan yang mak ayah dia agak loose dalam menjaga batas anak-anak, lepas tu girl ni mengandung, gugurkanm kandungan dan last sekali jadi gila….

 

IMG_2908

Group Eric dan Adol pon aku suka jugak! I mean.. aku suka short film dorang yang bertajuk UNNOTICED LOVE. Heee sweet sangat cerita ni okeh! Nanti kalau dorang dah upload short film dorang kat mana-mana, nanti aku share.

Pendapat aku? Aku suka narrator nye yang bersahaja. Macam tengah bercerita. Dan jalan cerita yang bagi aku boleh tahan menarik. Pelakon pon tak nampak kaku sangat. Whaaa ni mesti kengkawan dorang ada bakat berlakon.

 

 

Hehehe ape-ape pun, tahniah kepada para junior sebab overall semua short film pon oke :)

sign NISA


2 ulasan:

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay