Rabu, 27 April 2011

Terima kasih lagi.

Assalamualaikum semua…

Di saat aku mula menulis entry ini, jam di penjuru skrin laptop menunjukkan 4.37pm. Urrgghhh cuaca di luar masih panas terik. Mungkin aku akan keluar petang sedikit, tunggu lah sampai cuaca agak redup.

Handphone Sony yang aku repair dah pun siap dan aku tahu ia meronta-ronta memanggil aku untuk bawak dia pulang. Cewahhhh bukan main lagi aku nak bermadah bagai. Sudah! Ptuihhh.

 

 terimakasih

 

Heee TERIMA KASIH! Hanya dua patah perkataan ni yang mampu aku ucapkan kepada semua followers tercinta. Terharunya aku, walaupun aku sekarang sangat busy dan tak update blog, masih ramai yang singgah dan tinggalkan komen.

Walaupun followers blog aku masih seciput kalau nak banding dengan blogger cun melecun Fatin Liyana dan Yuyu Zulaikha, tapi aku nak terharu jugak! Ye lahhh… selama aku berblogging, tak penah aku impikan blog aku jadi macam hari ni. Srootttt (hembus hingus kat tisu)

Oke meh sini semua aku nak share kan beberapa entry yang mana ada mention nama aku or nama blog aku (walaupun sekali aje mention nye)

 

 

Haaaa tu dia entry-entry nyaaa.. Thanks kepada semua di atas yang sudi mention kitew dalam blog diewww.. Auwwww terharunyeee sobsobbb~ Kepada followers yang lain, anda juga sama bermakna di mata saya. Hekhekk… Thanks kepada yang follow blog aku secara rela (sebab aku tak amalkan konsep “I follow you, you follow I” ye…. Aku sangat menghargai kepada yang follow tanpa paksaan, dan tidak memaksa untuk follow.

Ohhhh ye… lepas ni kalau aku ada mood, aku akan buat entry pasal giveaway aku yang bakal aku jalankan pada masa akan datang. Giveaway ni aku buat khas untuk follower aku ye.. Dan alhamdulillah setakat ni, aku dah dapat 3 orang sponsor untuk giveaway aku. Dan insyaAllah kalau ada yang nak sponsor, aku alu-alu kan yeee. Hekhekhekk…

 

 

 

 

sign NISA


22 ulasan:

  1. blog mr right ade tapi tade link >.<''
    hee

    BalasPadam
  2. welcome nisa..tak saba tunggu GA kamu dear.. ;)

    BalasPadam
  3. 4K follower ciput? aiyark.. heheh =p

    BalasPadam
  4. My pun masih dtg komen sini..;)

    BalasPadam
  5. WAAH.MESTI BEST YE BILA NAMA KENE MENTION :D

    BalasPadam
  6. untunglah hahahaha.. sy jugak xde siapa nak buat uhuhuhu :p

    jom jom singgah blog sy awak.. chewah.. HAHA.. wajib niE..

    BalasPadam
  7. wahhh ! dah tak sabar nak join wlaupn xpnah nk mnang GA , haha ! :) *wink wink

    BalasPadam
  8. whoaaa NisaKay dah famos amos, NisaAdnan bila la erk. hehe

    BalasPadam
  9. congrats..suka blog kamooo,suka menaip,..hhehee

    BalasPadam
  10. i am one of ur follower =P
    teruskan berblogging~ teringin nak capai kejayaan sampai macam ni =)





    ikhlas :
    www.dunialandax.com

    BalasPadam
  11. yuyu lar ada mention nisa kay jugak ape..hehe

    BalasPadam
  12. xsbar nk tgu GA nisa.. nk join kali ni.. yg 2 tu telepas xsmpat join.. :( huu~~

    BalasPadam
  13. baru perasan nisa mention nama didi.. thanks nisa.. thanks a lot!!! :)

    BalasPadam
  14. waa , dpt backlink dari nisamenaip ..

    BalasPadam
  15. terimassss promote my blog =)

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay