Rabu, 27 April 2011

UPDATE ON THE SPOT : Dalam bilik meeting! Selamba jadah je aku online.=!

Assalamualaikum semua...

Malam ni aku menghadiri meeting. Wakil-wakil kelab dan persatuan bertemu dan bersuai-kenal mesra dengan barisan perwakilan pelajar kampus aku. Kahkahkah! Mesra ke? Ehhh adatlah mana-mana meeting pun, berapa aja yang seronok?

Ohh ye, aku datang ke meeting ni bukan sebab aku presiden atau pengerusi mana-mana kelab, tapi aku mengiringi Iejam Hosen selaku presiden Communication & Media. Position aku? Alaaaaa yang tukang catat tuuu...




Haaaa tu dia! Boleh pulak aku terrrrrr-serempak dengan seorang blogger nih! Seingat aku, first time aku jumpe mamat neh masa Mini Gathering group Sahabat Blogger di Extreme Park 15hb Februari 2011. Sapa mamat neh????




Hah!!! Tengok tuh! Orang duk meeting, aku dengan mamat neh dok ber-webcam laa pulak! Bajet muke comel laa masing-masing! Ptuihhh...




Hahhh buat muke comel lagi! Hohh!!! Sape ni??? Oke lah malas aku nak suruh korang teka pownnnn.. Ni lah   
Eazy Izzuddin si photographer dan videographer. Lepas ni sapa nak buat vlog boleh upah belia eyh? Kuang kuang kuanggg...

Oke oke malas dah merapu. Dah macam debat perdana pulak meeting nih. Apa aku buat? Update blogggg. Hekhekhek!!  Oke nak sambung terlelap. Bye bye... 







P/SEazy Izzuddin kirim salam kat semua awek single kat luar sana. Beliau kata, sapa sudi pergi laa apply borang.kahkahkah!

13 ulasan:

  1. EYH LUPA TANYA.KAK NISA UNI APA EYH ?

    BalasPadam
  2. hahaha..tukang catat ape ni..
    on9 siap..hahaha..
    eh eh..nk tuka domin boleh tak kat dy??

    BalasPadam
  3. dulu kni dan selamanya kau kuat gambor le nisa :D comeyy!!!!!

    BalasPadam
  4. hahahahah sangat slumber! len kali bwk popcorn, air dok dpn laptop time meeting..cm tgk wygg..hihiih

    BalasPadam
  5. dah dah, fokus nak catat apa tu wahai tukang catat..hihi

    BalasPadam
  6. shuwwett la kamo..huhu

    BalasPadam
  7. haa.. nie baru betol s/u..

    hupdate minit mesyuarat dalam belog.. kan3

    BalasPadam
  8. hehe , sempat lagi ye update blog :) btw , sy bakal jadi student unisel , kemasukan 25 mei :) hehe .

    BalasPadam
  9. comelje pakai spec cam gitu pg kelas.. :)

    BalasPadam
  10. haha...
    ada rezeki jugak kamu berjumpe..
    =)
    meeting sambil webcam..
    hehe..papepon kaka nisa comel..
    =)

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay