Isnin, 6 Jun 2011

Blogger lelaki yang buat aku terjebak.

 

Selamat tengah malam…

Aku baru selesai study-study ayam. Kahkahkah. Esok final exam untuk paper Communication Ethics & Law… Aku online la kejap, nak kendurkan urat-urat otak yang dah tegang nih.

Mana tak nye, dari tadi dok baca notes. Stress tahuuu! Sekali bukak twitter….

 

hindustan

 

Perghhh sekali Akmal Hilmi si lelaki seksi post link lagu Hindustan bebbb. Har Dil Jo Pyar Karega pulak tuh! Apa nihhh LELAKI SEKSI, KAU BUAT AKU TERJEBAK DOWH!!

Alamak… kantoi lak aku layan hindustan. Arghhh peduli apa aku kalau orang tahu.

Ohh ye, aku tengok cite ni dulu pun sebab dapat CD free. Kahkahkah. Dua kali pulak tu dapat CD yang sama. So, layan je laaaa…. Tapi aku lagi suka watak Preity Zinta dalam cerita ni. Ehh membebel lak aku.

Jom layan mood ngeng aku jap malam ni, turut bersama mood ngeng ialah Akmal Hilmi. Kahkahkah!

 

 

Oke dah? Jom tido.

 

sign NISA


20 ulasan:

  1. #angkatkening
    hahahahahah
    ohsem weyh
    malu aku
    T_-

    :D

    BalasPadam
  2. hahah. skali skala layan hindustan ape slahnye kan nisa. boleh release tension. XD

    BalasPadam
  3. aha jiwang sgt layan hindustan :p

    BalasPadam
  4. terjebak gak. aduh. chori2 chupke2 takde?

    BalasPadam
  5. gud luck exam....kaki hndustan rupe nye..bila nk belakon? hehhe

    BalasPadam
  6. Dah lama x layan hindustan. Hehheeh. =D

    BalasPadam
  7. hahaha, nak terjebak jugak boleh? =p

    BalasPadam
  8. ni la istilah "muka nampak ganas tp dalam hati ada taman"....huhu~

    BalasPadam
  9. Adehhh~~~terlayan Jugak nie~~~wakakakaka

    BalasPadam
  10. hahaha mmg feveret gila hndustan nih..lagi2 kalau lagu medley mujhse dosti karoge...best!

    btw nak ajak awk join GA pertama sy, jom la join..hehe

    http://gadiskutersayang.blogspot.com/2011/06/munnafendy-1st-ga-dibuka-sekarang.html

    BalasPadam
  11. hahaha.. layan hindustan gak ker?hehehe.. meyh datang blog.. u're in my list~ :)

    BalasPadam
  12. sinss...nona tag sis kt satu contest...
    jum laa j0iin

    http://nonasani.blogspot.com/2011/06/new-contest-kami-kaki-blogging.html

    BalasPadam
  13. bez ape layan industan nisa hhheh

    BalasPadam
  14. industan dulu best la..skrg dah kureng..har di jo pyar karega...i loike =D

    BalasPadam
  15. Weyh! Lagu Hindustan best kot.. Yg lama2 kan? High five then..hehehhe

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay