Isnin, 6 Jun 2011

Lebih tanggungjawab.

 

Assalamualaikum dan selamat tengahari semua…

Hari ni aku sedikittt bahagia, sebab paper Communication Ethics & Law dah pun tamat. Tapi sedikitttt tak bahagia sebab boleh pulak aku ada terlupa notes yang penat-penat aku baca! Ni lah padahnye kalau ada stok Pepsi dua tiga tin dalam peti ais. No more Pepsi after this! Wuuuuu~

So hari ni membelek folder yang berterabur di desktop. Yelah malas nak simpan elok. Hahaha.. So, aku terjumpa beberapa gambar yang dah lama aku nak update.

 

IMG00388-20110425-1837SETIAUSAHA : xxxxxNISA

 

Thanks a lot kat Syazwan Husaini yang mencadangkan nama aku. Tak sangka majoriti akan memilih aku sebagai S/U kehormat Communication and Media Club (CMC) Unisel untuk kali ni.

Ohhh ye, tanggungjawab yang aku maksudkan di sini ialah tugas aku sebagai setiausaha kelab fakulti aku. Maknanya semester ni, aku bukan saja galas tanggungjawab sebagai student semata-mata, tapi sebagai S/U untuk CMC.

 

Bukit Raja-20110425-00498Muka control nak mampos masa Bella Luna amik kan gambar. Kahkahkah. Dah lah aku datang AGM pakai tshirt biasa, jeand dengan shawl kosong. Errkkk takde kelasss. Hahahahhaakkktuih. Jangan nak kelas sangat.

 

 

Bukit Raja-20110425-00496Baru aje dilantik dah kena mencatat! Hahaha dah memang tu tugas nye kan kan kan?? Akak pakai baju denim biru sebelah aku tu, dia paling taiko! Dia lah tukang kutip duit paling efektif alaf baru! Kahkahkah!

 

 

227251_1863273056266_1074159167_2075648_8120536_n

Dah jadi S/U so kena lah banyak mencatat, ikut Presiden (Iejam Hosen) pergi meeting sana sini. Ini pun ade lagi minit mesyuarat yang aku hutang. Errkkkk agak-agak Tuan Presiden dengan Miss Naib Presiden baca tak nih? Kahkahkahh…

Semuanya tertangguh gara-gara kedatangan exam dan kesibukan assignment hujung semester. Biasalah tu, hidup student.. Memandangkan semester ni short sem aje, so banyak perancangan aje la. Next semester SURE BUSYYYY!

So my dear readers, jom la kita sama-sama mendoakan suapaya urusan kita semuaaa dipermudahkan olehNYA, amin….

 

 

sign NISA


14 ulasan:

  1. gud luck...ha...pe lg catat!catat!hahaha....

    BalasPadam
  2. uh, i love being SU utk ape2 event... sonok2! gud luck ea~

    BalasPadam
  3. mesti pasni lg busy.
    nak taip sna. taip sini
    btw. hope nisa success selalu ;)

    BalasPadam
  4. good luck tuk exam.dan jd s/u mmg best,tugas mulia kan?ramai yg takmo sbb kena wat kerja lbh ...hik3

    BalasPadam
  5. uhuhu..duduk mcm kat dalam pic last dalam meeting memang best :P

    BalasPadam
  6. amboi~ terus jadi su tu. hehehe. selamat berkhidmat nisa!

    p/s; su banyak koje woooo. esemen pon kalah ;P

    BalasPadam
  7. jadik s/u mmg best..tp penat kan..ada jew keje..hani pon pernah jadik s/u...gudluck, do the best yew =] u face really like my friends..but, dia sikit chubby =]

    BalasPadam
  8. Cik S/u nie salu orang yang rajin jer.. Rajin kene buli wat keje.. hehehe

    BalasPadam
  9. hai nisa,
    saya ni silent reader, selalu baca n follow tapi jarang komen.. student UNISEL yea.. mesti kenal lec. nama azrol kan..

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay