Ahad, 5 Jun 2011

Respon kreatif.

 

Assalamualaikum dan selamat pagi semua.

Argghhh masih mencuri masa untuk update blog! Oke update sikit aje ehhh… Sikitttt aje.

 

3 1

Masih ingat lagi entry sebelum ni??? Alaaa yang 3 perkataan yang menggambarkan diri aku tu laaaa… Hah tau pon. Hekhekhekk… Aku buka page threewords (Nisa Menaip) semalam…. Ohhh dah ada yang bagi respon rupanya. Hehehee…

Malu-malu lak aku baca respon korang-korang semuaa… Hehehheee thanks kepada yang singgah dan respon 3 perkataan yang sesuai menggambarkan diri aku. Takpe.. takpe.. aku faham korang semua ada perspektif berbeza terhadap aku kan. Hehehe…

 

Ohhh ye, ade jugak yang main gurau-gurau yeee dengan aku. Hekhekhekkk…

cats

 

Hahahaha kelakar laaa korang… Ade pulak respon macam ni ehh.. Kalau nak tahu siapa yang hantar respon macam ni, pergi lah tengok sendiri kat page threewords aku. Lalalalaaa Oke dah nak study!!!

Bubbye.

 

sign NISA


11 ulasan:

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay